طراحی داخلی تعاملی و جاذب مغازه لباس کودک


طراحی داخلی تعاملی و جاذب مغازه لباس کودک

برند JoanaJoão در بخش هایی از دکوراسیون، مبلمان و لباس کودکان فعالیت کرده و در زمینه لباس کودک مرجع مد و سبک لباس برای کودکان زیر ۸ سال محسوب می شود این برند، فروشگاه جدیدی را با کانسپتی شبیه به باغ وحش و با نوارهای آویزان اطراف فروشگاه با مساحت ۳۶ متر مربع در برزیل طراحی و اجرا نموده است که است و بیشتر شامل لباس های کلاسیک و مهمانی برای کودکان می باشد، لباس ها بر روی این روبان ها که دارای ۵ رنگ متفاوت از سایه های آبی و سبز هستند در ارتفاع های مختلف برای دسترسی و دید آسان آویزان شده اند.

طراحی داخلی تعاملی و جاذب مغازه لباس کودک

در وسط فروشگاه میزهایی با متریال چوب قرار گرفته که با نوارهای نارنجی رنگی تزئین شده و در کنار آن یک درخت چوبی با یک میز دایره ای وجود دارد که کودکان در آن می توانند در حالی که والدینشان در فروشگاه در حال خرید می باشند به بازی یا نقاشی پرداخته و نقاشی های خود را به درخت بیاویزند و این طراحی هوشمندانه سبب می شود تا کودکان در دکوراسیون فروشگاه لباس مشارکت داشته و با آن به تعامل بپردازند این موضوع جذابیت و گیرایی را برای کودکان بیشتر کرده و تم کودکانه دکوراسیون علاقه آن ها را به خرید و ماندن در فضا بیشتر می نماید.

طراحی داخلی تعاملی و جاذب مغازه لباس کودک

طراحی داخلی تعاملی و جاذب مغازه لباس کودک

طراحی دکوراسیون این فروشگاه، خانه درختی چوبی با پنجره های آبی و پرندگان کوچک را شبیه سازی می کند و در حالیکه فضایی سرگرم کننده ایجاد نموده کودکان را نیز به خرید ترغیب می کند.

طراحی داخلی تعاملی و جاذب مغازه لباس کودک

طراحی داخلی تعاملی و جاذب مغازه لباس کودک

تحریریه دکوبوم

منبع:retaildesignblog

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه دکوراسیون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا