برای اولین بار صورت گرفت؛ افشای کتابی که داعش برای توجیه جنایت های خود به آن استناد می کند


برای اولین بار صورت گرفت؛ افشای کتابی که داعش برای توجیه جنایت های خود به آن استناد می کند

شفقنا- روزنامه «آبزرور» انگلیس روز یکشنبه گزارشی درباره سند داعش برای توجیه سربریدن ها و اقدامات جنایت کارانه تروریست ها منتشر کرد. به گزارش سرویس ترجمه شفقنا به نقل از السومریه نیوز، «مارک تاونسند» در این گزارش نوشت: کتابی که به اقدامات وحشیانه گروه تروریستی داعش مشروعیت می دهد اخیرا برای اولین بار افشا شده است. این کتاب 597 صفحه […]

برای اولین بار صورت گرفت؛ افشای کتابی که داعش برای توجیه جنایت های خود به آن استناد می کند

شفقنا- روزنامه «آبزرور» انگلیس روز یکشنبه گزارشی درباره سند داعش برای توجیه سربریدن ها و اقدامات جنایت کارانه تروریست ها منتشر کرد.

به گزارش سرویس ترجمه شفقنا به نقل از السومریه نیوز، «مارک تاونسند» در این گزارش نوشت: کتابی که به اقدامات وحشیانه گروه تروریستی داعش مشروعیت می دهد اخیرا برای اولین بار افشا شده است. این کتاب ۵۹۷ صفحه دارد و تالیف «ابوعبدالله المهاجر» نظریه پرداز تروریست هاست.

نویسنده این گزارش با اشاره به اینکه این کتاب اقدامات وحشیانه تروریست ها نظیر سر بریدن ها، ربودن ها، قتل کودکان و همچنین استراتژی زمین سوخته و عملیات تروریستی در سراسر جهان را توجیه می کند، افزود: کارشناسان سازمان مبارزه با افراط گرایی انگلیس مدت دو سال روی این کتاب تحقیق کرده اند و به ارزیابی دقیق آن پرداخته اند ومعتقند که این کتاب آموزه های دین اسلام را تحریف کرده و به اقدامات جنایت کارانه تروریست ها پوشش شرعی می دهد.

براساس این گزارش، نام این کتاب «فقه الدماء» (فقه خونریزی) و مهمترین مرجع افراط گرایان است و اجازه حمل سلاح، خونریزی، کشتار غیرنظامیان، به اسارت گرفتن زنان و ربودن غیرنظامیان را برای تروریست ها صادر می کند.

در گزارش مذکور همچنین آمده است: این کتاب همچنین حاوی اطلاعاتی درباره نحوه عضو گیری تروریست ها می باشد. علاوه بر این دارای ۲۰ فصل تحت عناوینی نظیر سربریدن، مثله کردن اجساد، ربایش، مبارزه با کفار و نحوه کشتن جاسوس ها می باشد.

www.fa.shafaqna.com/ انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هشدار روسیه به آمریکا درباره مصادره دارایی‌های این کشور