ارتباط بازاریابی آنلاین و بلاک چین


بلاک چین چیست؟  Blockchain بلاک چین بحث داغ این روزهای بسیاری از کشورهاست که در کشور ما به دلیل عقب بودن همیشگی سیستم دولتی از تکنولوژی، بصورت غیرعلمی و غیر شفاف پیش می‌رود. بصورت تئوری بلاک چین یک سیستم ثبت اطلاعات و توزیع گزارش به صورت غیرمتمرکز است و بیت‌کوین پرکاربردترین محصول این فناوری بوده که […]

بلاک چین چیست؟ Blockchain

بلاک چین بحث داغ این روزهای بسیاری از کشورهاست که در کشور ما به دلیل عقب بودن همیشگی سیستم دولتی از تکنولوژی، بصورت غیرعلمی و غیر شفاف پیش می‌رود. بصورت تئوری بلاک چین یک سیستم ثبت اطلاعات و توزیع گزارش به صورت غیرمتمرکز است و بیت‌کوین پرکاربردترین محصول این فناوری بوده که از بلاک چین برای ذخیره اطلاعات دارایی کاربران بهره می‌برد.

همانطور که اشاره شد از بلاک‌چین در بسیاری از صنایع و خدمات می‌توان بهره برد و در این فرصت به تاثیر بلاک چین بر تبلیغات اینترنتی اشاره خواهم کرد.

بسیاری از سرویسهای تبلیغاتی مانند فیسبوک، تبلیغات بلاک چین را منع کردند زیرا با پیاده‌سازی سیستم بلاک چین در صنعت دیجیتال مارکتینگ اطلاعات کاربران دیگر در اختیار یک شرکت خاص مانند فیسبوک و گوگل قرار نمیگیرد تا از آن استفاده تبلیغاتی کنند و در سوی مقابل شما اطلاعات کاملی از بانک وسیعی از کاربران (با رعایت مباحث حریم شخصی) و شرکت‌ها خواهید داشت و بدون واسطه و با علم کامل تبلیغات اینترنتی خود را انجام می‌دهید یا با شرکتهای فعال در زمینه تبلیغات اینترنتی فعالیت می‌کنید. با ذکر چند مثال این موضوع جذاب‌تر بنظر می‌رسد:

ادامه مقاله ارتباط بازاریابی آنلاین و بلاک چین



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

ورود دلار به کانال 57 هزار تومان