اهدای پرچم مسجد مقدس جمکران به سربازان امام زمان(عج)


اهدای پرچم مسجد مقدس جمکران به سربازان امام زمان(عج)

خبرگزاری شبستان: پرچم مسجد مقدس جمکران در آستانه سالروز بنای این مکان مقدس به امر حضرت صاحب الزمان(عج)، پرچم میعادگاه منتظران را به سربازان بقیه الله الاعظم(عج) در پایگاه پدافند هوایی حضرت معصومه (سلام الله علیها) اهداء کردند.

به گزارش گروه مهدویت خبرگزاری شبستان، مسجد مقدس جمکران در آستانه هفدهم رمضان سالروز بنای این مکان مقدس به امر امام زمان (علیه السلام) جمعی از خادمان این مسجد با حضور در محفل انس با قرآن کریم در پایگاه پدافند هوایی حضرت معصومه (سلام الله علیها) پرچم مسجد مقدس جمکران را به سربازان امام زمان (علیه السلام) در این پایگاه نظامی اهدا کردند.

بنابر این گزارش، در این مراسم که امیر سرتیپ دوم بیژن ساعدی فرمانده منطقه پدافند هوایی تهران و جمعی از فرماندهان پایگاه پدافند هوایی حضرت معصومه (سلام الله علیها) و همچنین مسئولان استان قم در آن حضور داشتند، حجت الاسلام سید مهدی هاشمی زاده، مدیر روابط عمومی و بین الملل مسجد مقدس جمکران به تبیین تاریخچه و جایگاه مسجد مقدس جمکران پرداخت.

در ادامه حمایل و نشان خادمی افتخاری این مکان مقدس به امیر سرتیپ ساعدی اهدا شد، همچنین، خادمان این مکان مقدس نیز متبرکات مسجد مقدس جمکران را به سربازان امام زمان (عجل الله تعالی فرجه) اهداء کردند.

پایان پیام/9

منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

برگزاری دوره آموزشی «حکومت مهدوی» در دادگستری قم