آثار هنرمندان ایران و ترکیه در استانبول به نمایش در آمد


آثار هنرمندان ایران و ترکیه در استانبول به نمایش در آمد

آنکارا- ایرنا- آثار نقاشی، خطاطی و نقاشی ترکیبی متعلق به 9 نفر از هنرمندان ترکیه و ایران در یک گالری هنری در منطقه گالاتای استانبول به نمایش درآمد.

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا، این آثار شامل 24 اثر حاصل خلاقیت هنری هنرمندان ایران و ترکیه در گالری هنری 'سِوِن آرت' در منطقه تاریخی گالاتای شهر استانبول به نمایش درآمده است.
همزمان با عرضه این آثار، گالری 'سِوِن آرت' نیز که برای عرضه، نمایش و برگزاری کلاس های هنری مشترک ایرانی و ترکیه ای راه اندازه شدهاست، افتتاح شد.
یاسمین اوزترک مدیر این گالری در مراسم برپایی گشایش این گالری هنری گفت: هنرمندان بزرگ دو کشور ایران و ترکیه با آثار خود در این نمایشگاه حضور یافته اند و در برگزاری این نمایشگاه با هنرمندانی از دوره های مختلف همکاری می کنیم.
وی بیان کرد: با توجه به اینکه یکی از شرکای این گالری ایرانی است و من نیز شخصا به هنر ایرانی علاقه مند هستم، در آینده نیز شاهد همکاری هنری بیشتری خواهیم بود.
وی بیان کرد: فعالیت های اجتماعی یکی از اهداف اصلی راه اندازی این گالری است و در نظر داریم که همزمان با حمایت از هنرمندان جوان، عواید حاصل از فروش را با نیازمندان در سراسر جهان تقسیم کنیم.
وی از برنامه ریزی برای راه اندازی کارگاه های آموزشی رایگان برای کودکان در این گالری نیز خبر داد.
در این گالری 24 اثر از 9 هنرمند از جمله هنرمند ایرانی عرضه شده و آثار به نمایش درآمده در آن تا دو هفته آینده در معرض بازدید علاقه مندان آثار هنری قرار دارد.
خاورم/1905


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

فیلم| مردی که 26 سال پیش گم شده بود در زیرزمین همسایه پیدا شد!