تیم شهرداری اردبیل در آستانه صعود به لیگ برتر کشتی کشور است


اردبیل - مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری اردبیل گفت: تیم شهرداری...
اردبیل - مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری اردبیل گفت: تیم شهرداری اردبیل با کسب نتیجه پیروزی در مقابل تیم «رضاپویش جنوب اهواز در یک قدمی صعود به لیگ برتر کشتی فرنگی کشور قرار گرفته است.

به گزارش خبرنگار مهر، داور مجنون ظهر پنجشنبه در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به درخشش کشتی‌گیران استان در رقابت‌های لیگ دسته یک کشتی فرنگی کشور اضافه کرد: با پیروزی در مقابل اهوازی‌ها، شانس اردبیل برای صعود از گروه به عنوان تیم نخست افزایش یافت.

وی افزود: پیروزی شهرداری اردبیل در دور برگشت لیگ دسته یک کشتی فرنگی کشور در شرایطی رقم خورد که در دیدار رفت نیز در مقابل این تیم با اقتدار و با نتیجه ۷-۳ به برتری دست یافته بودیم، هر چند پیروزی در اهواز در یک بازی بسیار سخت و نزدیک رقم خورد و امتیاز مثبت شهرداری منجر به برتری در مقابل حریف نامدار اهوازی شد.

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری اردبیل ادامه داد: در دیدار مقابل رضاپویش جنوب اهواز، به مانند مصاف مقابل تیم منتخب بابل رقم خوردن نتیجه نهایی دیدار به کشتی آخر و دسته فوق‌سنگین کشید و برنده این دیدار، نتیجه کل بازی را مشخص می‌کرد که خوشبختانه با درخشش محسن فتاحی در دسته +۱۲۰ کیلوگرم به عنوان تیم برتر این دیدار معرفی شدیم.

وی پیروزی فرنگی‌کاران شهرداری اردبیل در این دیدار را بسیار ارزشمند توصیف کرد و یادآور شد: اهواز به عنوان مهد کشتی فرنگی کشور محسوب شده و کسب چنین نتیجه‌ای در یک دیدار خارج از خانه از ظرفیت بالای کشتی‌گیران اردبیلی خبر می‌دهد.

مجنون ابراز امیدواری کرد با صعود تیم کشتی شهرداری به لیگ برتر اردبیل بار دیگر ظرفیت بالای خود را در این سطح از مسابقات نشان دهد.

کد خبر 4321079

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته