شایعه: نقشه بیابانی به فصل 5 بازی Fortnite اضافه خواهد شد


شایعه: نقشه بیابانی به فصل 5 بازی Fortnite اضافه خواهد شد

اخیرا شایعه‌ای فضای مجازی را پر کرده است که خبر از اضافه شدن نقشه بیابانی به بازی Fortnite می‌دهد. به نظر می‌رسد که استودیوی Epic Games برنامه‌های ویژه‌ای را برای فصل پنجم این بازی محبوب در نظر گرفته است. در ادامه مطلب با ما همراه باشید. اخیرا یکی از بازیکنان بازی Fortnite موفق به کشف منطقه‌ای...

اخیرا شایعه‌ای فضای مجازی را پر کرده است که خبر از اضافه شدن نقشه بیابانی به بازی Fortnite می‌دهد. به نظر می‌رسد که استودیوی Epic Games برنامه‌های ویژه‌ای را برای فصل پنجم این بازی محبوب در نظر گرفته است. در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

اخیرا یکی از بازیکنان بازی Fortnite موفق به کشف منطقه‌ای در نقشه بازی شده که با شن پوشیده شده است. این منطقه شنی در قسمت کوهستان و بین دو منطقه Snobby Shores و Greasy Grove دیده شده است و بسیاری از افراد بر این باورند که در فصل پنجم این بازی شاهد منطقه‌ای با تم مصر باستان خواهیم بود.

کاربری که با نام Charliepay در اینستاگرام فعالیت می‌کند، تصاویری از این منطقه شنی را به اشتراک گذاشته است که در ادامه می‌توانید به مشاهده این تصاویر بپردازید.

عده کمی از کاربران اینترنتی احتمال می‌دهند که این تغییر عجیب در اثر یک گلیچ به وجود آمده باشد. هر چند به احتمال بسیار بالا، اشتباه سازندگان باعث لو رفتن برنامه‌های آینده آن‌ها برای بازی شده است؛ چراکه بلافاصله بعد از پخش شدن تصاویر بالا در فضای مجازی، این شن‌ها از بازی حذف شدند. در روزهای اخیر شایعات زیادی مبنی بر اضافه شدن یک نقشه بیابانی به بازی Fortnite مطرح شده است، اما استودیوی Epic Games هیچ واکنشی به این شایعات نداشته است.

نکته جالب این است که چند وقت پیش هم شرایط مشابهی به وجود آمده بود که سر و صدای زیادی به پا کرده بود. جریان از این قرار بود که عده‌ای از بازیکنان موتور یک موشک را در ناحیه Anarchy Acres پیدا کرده بودند که خبر از اضافه شدن نوعی موشک به بازی را می‌داد. استودیوی Epic Games بلافاصله بعد از آگاه شدن از این اشتباه، این موتور را از بازی حذف کرد. چند هفته بعد از این اتفاق، رویداد شلیک موشک به فضا در بازی مشاهده شد که از قبل، اضافه شدن آن به بازی لو رفته بود. با این شرایط به نظر می‌رسد اضافه شدن شن به بازی هم یکی دیگر از اشتباهات سهوی سازندگان باشد که بعدا به طور رسمی به بازی اضافه می‌شود.

نکته جالب این است که سه روز پیش، پورتال جدیدی در ناحیه Moisty Mire ظاهر شده است که احتمالا به مانند دیگر پورتال‌های بازی، یک دلیجان یا اسکلت بیابانی را به بازی اضافه خواهد کرد. با توجه به شن‌های پیدا شده در بازی، احتمال می‌رود که اسکلت بیابانی به بازی اضافه شود. البته ممکن است این شن‌ها به مناطق بیابانی تگزاس در غرب وحشی اشاره داشته باشد؛ چراکه یکی دیگر از شایعات به این موضوع اشاره دارد که به‌زودی نقشه یا منطقه‌ای با تم غرب وحشی به بازی افزوده خواهد شد. فعلا هیچ چیز قطعی نیست. برای رسیدن به جواب سوال‌هایمان باید تا انتشار فصل پنجم بازی که دو روز دیگر شروع به کار خواهد کرد، منتظر بمانیم.

بازی Fortnite یک عنوان بتل رویال است که در آن 100 بازیکن به مبارزه با یکدیگر می‌پردازند و آخرین بازمانده به عنوان برنده بازی انتخاب می‌شود. در حال حاضر این بازی برروی پلتفرم‌های ایکس باکس وان، پلی‌استیشن 4، پی‌سی، نینتندو سوئیچ و آی او اس در دسترس قرار دارد و به‌زودی نسخه اندروید آن هم منتشر خواهد شد. فصل پنجم این بازی در تاریخ 12 جولای (21 تیر) کلید خواهد خورد.

نظر شما چیست؟ آیا آماده تجربه فصل پنجم این بازی هستید؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

' ); w.anetworkParams[ ad.id ] = ad; d.write( '
شایعه: نقشه بیابانی به فصل 5 بازی Fortnite اضافه خواهد شد

منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

نقد فصل اول سریال شوگون (Shogun)