عکس؛ستاره ای به نام ادن هازارد


تیم ملی بلژیک با کسب برتری 2-0 مقابل انگلیس مقام سوم جام جهانی را کسب کرد تا بهترین عنوان خود در تاریخ جام جهانی را به دست آورد. اما ادن هازارد کاپیتان تیم ملی بلژیک گل دوم مقابل انگلیس و آخر شیاطین سرخ در جام جهانی روسیه را به ثمر رساند تا هم‌چنان به روند تاثیرگذار خود در تیم ملی کشورش ادامه دهد. وی در جام جهانی به طور مستقیم بر...

عکس؛ستاره ای به نام ادن هازارد

تاثیر گذاری فوق العاده ادن هازارد در تیم ملی بلژیک
نویسنده : 3 New
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۴ تیر ۱۳۹۷ | ۱۳:۲۶
عکس؛ستاره ای به نام ادن هازارد

ادن هازارد کاپیتان تیم ملی بلژیک گل دوم مقابل انگلیس را به ثمر رساند تا هم‌چنان به روند تاثیرگذار خود در تیم ملی کشورش ادامه دهد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

تیم ملی بلژیک با کسب برتری ۲-۰ مقابل انگلیس مقام سوم جام جهانی را کسب کرد تا بهترین عنوان خود در تاریخ جام جهانی را به دست آورد.

اما ادن هازارد کاپیتان تیم ملی بلژیک گل دوم مقابل انگلیس و آخر شیاطین سرخ در جام جهانی روسیه را به ثمر رساند تا هم‌چنان به روند تاثیرگذار خود در تیم ملی کشورش ادامه دهد.

وی در جام جهانی به طور مستقیم بر هفت گل بلژیک ( ۳ گل و ۴ پاس گل ) تاثیر داشته است. پیش از این یان کولمانس بلژیکی در جام جهانی ۱۹۶۶ در همین تعداد گل تاثیر گذاشته بود و حالا هازارد جوان به رکورد این بازیکن رسیده است.

نکته عجیب دیگر این که ادن هازارد در ۲۵ مسابقه از ۲۶ مسابقه اخیر بلژیک یکی از عناصر اصلی شیاطین سرخ در به دست آمدن گل لقب گرفته است تا این گونه تاثیر به سزای خود را نشان دهد.

عکس؛ستاره ای به نام ادن هازارد

عکس؛ستاره ای به نام ادن هازاردعکس؛ستاره ای به نام ادن هازارد

دسته بندی ها : اخبار داغ , تیم فوتبال بلژیک , جام جهانی 2018 , چند رسانه ای , فوتبال جهان , گالری عکس
برچسب ها : ادن هازارد, انگلیس, تیم ملی بلژیک, جام جهانی, رده بندی جام جهانی

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال خارجی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ اگر پرسیان یارو هاله محمد محمدی