آنالیز خریدهای جدید جالوروسی از نگاه توتی


فرانچسکو توتی امروز جمعه به مدت یک ساعت در توئیتر باشگاه آ اس رم به طور آنلاین به سوالات هواداران پاسخ داد. از او در مورد مسائل مختلفی پرسیده شد که مهم ترین موضوعات مطرح شده و جواب های توتی را مرور می کنیم: خاویر پاستوره؟ همه ما خاویر را می شناسیم؛ او در کارش کیفیت و ثبات دارد. ترکیب به خصوص در شرایط فعلی، به کسی چون او نیاز...

آنالیز خریدهای جدید جالوروسی از نگاه توتی

مصاحبه آنلاین فرانچسکو توتی در توئیتر باشگاه آ اس رم
نویسنده : پارس فوتبال .کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : جمعه ۵ مرداد ۱۳۹۷ | ۲۳:۰۸
آنالیز خریدهای جدید جالوروسی از نگاه توتی

توتی اسطوره جالوروسی در مورد خریدهای جدید باشگاه محبوبش نظر خود را بیان کرده است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

فرانچسکو توتی امروز جمعه به مدت یک ساعت در توئیتر باشگاه آ اس رم به طور آنلاین به سوالات هواداران پاسخ داد. از او در مورد مسائل مختلفی پرسیده شد که مهم ترین موضوعات مطرح شده و جواب های توتی را مرور می کنیم:

خاویر پاستوره؟ همه ما خاویر را می شناسیم؛ او در کارش کیفیت و ثبات دارد. ترکیب به خصوص در شرایط فعلی، به کسی چون او نیاز داشت. پاستوره یک پسر استثنایی است که برخورد خوبی با همه دارد. بازیکنی کلاس جهانی است و از داشتن او خوشحالیم.

آنته کوریچ؟ او بسیار تکنیکی است و امیدوارم در طول فصل این را به خوبی در زمین هم نشان بدهد. به نظرم هواداران از بازی او لذت خواهند برد.

جاستین کلایورت؟ قبلا روبروی پدرش بازی کردم؛ ظاهرشان که مثل هم است اما بازیکنان متفاوتی هستند. پدرش مرد محوطه جریمه و شکارچی لحظه ها بود و او قهرمان دوی سرعت است!

جاستین در مصاف های نفر به نفر می تواند شما را اذیت کند. اینطور به نظر می رسد که هر وقت بخواهد می تواند بازیکن مقابل را از پیش رو بردارد. می تواند برای تیم بسیار مفید باشد.

بازی آخر این فصل با پارما یادآور فصل ۲۰۰۱ و فتح اسکودتو است؟ خاطراتی است که هرگز از یاد نمی رود و امیدوارم دوباره تکرار شود. نمی دانم دست تقدیر است یا نه اما رمی ها عقاید و رویاهای خودشان را دارند. البته همه چیز به عملکرد تیم برمی گردد.

آیا شب قبل از بازی با پارما خوابیدی؟ آره؛ متقاعد شده بودیم که نتیجه لازم را می گیریم و خیالمان راحت بود. (توتی چندی پیش تایید کرد شب قبل از فینال جام جهانی ۲۰۰۶، خوابش نبرده و با گتوزو تا صبح ورق بازی کرده است. او گفت از ۲۳ نفر ترکیب ایتالیا فقط یک نفر تا صبح خوابید اما اسمی از او نمی آورد!)
شکست مقابل پارما در بازی آخر و در مقابل استادیومی که کاملا پر شده بود، غیرممکن به نظر می رسید. البته قهرمانی حقمان بود چون کل فصل را بالای جدول بودیم و به موقع رقبا را در لیگ کُشتیم!

دسته بندی ها : اخبار داغ , فوتبال ایتالیا , فوتبال جهان
برچسب ها : اسطوره جالوروسی, جام جهانی, خاویر پاستوره, فرانچسکو توتی

منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم / خواستگاری واقعی مرد متاهل از مریم مومن ! / من زاپاس هیچ زنی نمیشم !