کارگردان فیلم Uncharted به تحسن کار نیتن فیلیون می‌پردازد


کارگردان فیلم Uncharted به تحسن کار نیتن فیلیون می‌پردازد

چندی پیش نیتن فیلیون در یک فیلم ساخته شده غیررسمی از Uncharted حضور پیدا کرده بود و اکنون کارگردان فیلم Uncharted نسبت به آن واکنش نشان داده است. دو هفته پیش بود که الن انگر فیلم کواه 14 دقیقه‌ای با بازی نیتن فیلیون ساخته که بسیار مورد توجه قرار گرفته است و نشان داد که می‌توان از...

چندی پیش نیتن فیلیون در یک فیلم ساخته شده غیررسمی از Uncharted حضور پیدا کرده بود و اکنون کارگردان فیلم Uncharted نسبت به آن واکنش نشان داده است.

دو هفته پیش بود که الن انگر فیلم کواه 14 دقیقه‌ای با بازی نیتن فیلیون ساخته که بسیار مورد توجه قرار گرفته است و نشان داد که می‌توان از روی بازی فیلم خوب ساخت، تنها باید علاقه و اشتیاق انجام این کار را داشت.

فیلم Uncharted اولین بار در سال 2009 معرفی شد و طی این سال‌ها نام بازیگرانی مثل «مارک ولبرگ» (Mark Wahlberg)، «رابرت دنیرو» (Robert DeNiro)، «جو پسکی» (Joe Pesci)، «امی آدامز» (Joe Pesci) و «اسکارلت جوهانسون» (Scarlett Johansson) پیرامون ساخت این فیلم به گوش رسیده است. حتی در مقطعی سونی قصد داشت «کریس پرت» (Chris Pratt) را برای نقش نیتن دریک انتخاب کند.

اکنون کارگردان فیلم Uncharted «شان لوی» (Shawn Levy) است و او درباره فیلم ساخته شده توسط الن انگر با یک وب سایت ایتالیایی مصاجبه داشته است.

من باید بگویم که آن فیلم بسایر خوب کارگردانی و بسیار خوب نیز بازیگری شده بود و بسیار خنده دار بود. من این فیلم را به عنوان طرفدار بازی و این مجموعه بسیار دوست داشتم.

به نظر می‌رسد که کارگردان فیلم Uncharted نیز با طرفداران هم عقیده باشد و قبول داشته باشد که این فیلم کوتاه به خوبی ادامه دهنده راه بازی بود و به نوعی روح و عصاره این سری بازی را در خود داشت. به همین حاطر باید امیدوار باشیم که فیلم شان لوی با بازی تام هالند نیز بتواند همچین کاری را انجام دهد.

در چند دهه گذشته بارها شاهد ساخت فیلم از روی بازی‌ها بوده‌ایم که آخرین آن به فیلم Tomb Raider با بازی آلیشیا ویندکر بود ولی هیچکدام از آن‌ها نه در باکس آفیس، نه از دیدگاه منتقدان خوب نبودند. حال فیلم کوتاه الن انگر نشان داده که سونی می‌‌تواند اولین شرکتی باشد که پتانسیل کافی را دارد تا در این زمینه موفق عمل خواهد کرد.

' ); w.anetworkParams[ ad.id ] = ad; d.write( '
کارگردان فیلم Uncharted به تحسن کار نیتن فیلیون می‌پردازد


بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

نقدها و نمرات بازی Astral Chain منتشر شد