رندری جذاب از نسل جدید پژو 208 مدل 2019


پژو در نمایشگاه خودروی ژنو سال 2019 اقدام به معرفی نسل بعدی 208 به عنوان یک هاچبک 5 درب خواهد کرد و اگرچه جزئیات ابتدایی از این خودرو منتشر شده اما واقعاً چیز زیادی درباره طراحی آن نمی‌دانیم. بله برخی تصاویر جاسوسی از این سوپرمینی فرانسوی منتشر شده اما آن‌ها چیزی بیشتر از یک نمونه... نوشته رندری جذاب از نسل جدید پژو 208 مدل 2019 به...

پژو در نمایشگاه خودروی ژنو سال 2019 اقدام به معرفی نسل بعدی 208 به عنوان یک هاچبک 5 درب خواهد کرد و اگرچه جزئیات ابتدایی از این خودرو منتشر شده اما واقعاً چیز زیادی درباره طراحی آن نمی‌دانیم. بله برخی تصاویر جاسوسی از این سوپرمینی فرانسوی منتشر شده اما آن‌ها چیزی بیشتر از یک نمونه تست ابتدایی که از بدنه‌ی نسل فعلی استفاده می‌کنند نیستند.

رندری جذاب از نسل جدید پژو 208 مدل 2019
شاید برخی افراد عقیده داشته باشند که طراحی نسل جدید این هاچبک کلاس B از سدان تازه معرفی شده‌ی 508 الهام خواهد گرفت که اگر این‌گونه باشد با خودرویی جذاب طرف خواهیم بود. با توجه به این موضوع یکی از طراحان صنعت خودرو اقدام به انتشار رندری دیجیتالی از نسل جدید 208 در تریم GT کرده است و البته شاهد ردپای پررنگ 508 فست بک در طراحی ظاهری 208 جدید هستیم.

رندری جذاب از نسل جدید پژو 208 مدل 2019
این رندر نه تنها از رنگ قرمز 508 GT استفاده کرده بلکه دارای رینگ‌های آلیاژی دو رنگ و جلوپنجره‌ای درخشان می‌باشد. بالای نشان شیر پژو نشان 208 قرار دارد که آن‌هم از سدان جدید این خودروساز الهام گرفته است. از دیگر ویژگی‌های مشابه دو خودرو می‌توان به خطوط شخصیتی و همچنین دیلایت های LED اشاره کرد.


جدای از بحث طراحی ما می‌دانیم نسل بعدی پژو 208 از معماری CMP گروه پژو-سیتروئن استفاده خواهد کد و البته معماری e-CMP نیز برای محصولات الکتریکی در نظر گرفته خواهد شد. شایعاتی درباره تولید نسخه الکتریکی 208 GTi به گوش رسیده است. البته این به معنی پایان راه نسخه‌های بنزینی و دیزلی 208 نیست زیرا این هاچبک پرفورمنس در دو نسخه الکتریکی و مرسوم فروخته خواهد شد.
استفاده از پلتفرم جدید باعث می‌شود وزن خودرو 100 کیلوگرم کاهش یابد و همین موضوع تأثیر مثبتی روی راندمان و پرفورمنس 208 جدید خواهد داشت. زمانی که گفته می‌شود نسل جدید این خودرو بزرگ‌تر از نسل قبلی است این کاهش وزن مهم‌تر از همیشه جلوه می‌کند.

رندری جذاب از نسل جدید پژو 208 مدل 2019
پس از معرفی در نمایشگاه خودروی ژنو 2019، نسل جدید پژو 208 احتمالاً از تابستان وارد بازار اروپا خواهد شد. نسخه اسپورت GTi نیز طبق انتظارات اوایل سال 2020 عرضه می‌شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم/ هواشناسی؛ بارندگی در کرمان شدید است؛ مردم خراسان جنوبی منتظر بارش‌های سیل‌آسا باشند