شکست تیم امید ایران مقابل میانمار!


ملی پوشان امید ایران به دنبال شکست برابر میانمار برای قرار گرفتن در ده دوم جدول بودند ولی با وجود باخت، صدرنشین گروه F بازی های آسیایی جاکارتا شدند. تیم ملی امید ایران که در نخستین دیدار از مسابقات آسیایی اندونزی برابر تیم عربستان به تساوی بدون گل رسید و پس از آن موفق به پیروزی 3 بر صفر مقابل امیدهای کره شمالی شد، از ساعت 13:30 امروز در...

شکست تیم امید ایران مقابل میانمار!

فوتبال بازی های آسیایی جاکارتا ؛ امید ایران 0 - امید میانمار 2
نویسنده : ParsFootball.com Agency
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۹ مرداد ۱۳۹۷ | ۱۷:۲۲
شکست تیم امید ایران مقابل میانمار!

تیم فوتبال امید ایران در هفته سوم بازی های آسیایی جاکارتا به مصاف امید میانمار رفت و با نتیجه دو به صفر بازی را به میانماری ها واگذار کرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

ملی پوشان امید ایران به دنبال شکست برابر میانمار برای قرار گرفتن در ده دوم جدول بودند ولی با وجود باخت، صدرنشین گروه F بازی های آسیایی جاکارتا شدند.

تیم ملی امید ایران که در نخستین دیدار از مسابقات آسیایی اندونزی برابر تیم عربستان به تساوی بدون گل رسید و پس از آن موفق به پیروزی ۳ بر صفر مقابل امیدهای کره شمالی شد، از ساعت ۱۳:۳۰ امروز در دیدار پایانی گروه F به مصاف تیم میانمار رفت که زلاتکو کرانچار به دلیل مسیر هموارتر در مرحله حذفی قصد داشت با دو گل در این دیدار شکست بخورد تا عربستان صدرنشین شود ولی در دیگر مسابقه همزمان این گروه هم عربستان با نتیجه ۳ بر صفر مقابل کره شمالی شکست خورد تا تیم ایران با وجود باخت ۲ بر صفر به میانمار، به‌عنوان صدرنشین راهی دور دوم شود.

تمام تیم‌های گروه F در پایان مسابقات خود چهار امتیازی شدند ولی تیم ایران به دلیل تفاضل گل ۱+ به صدرنشینی رسید و بعد از آن تیم‌های کره شمالی، عربستان و میانمار در رده‌های دوم تا چهارم قرار گرفتند.

مسابقات آسیایی ۲۰۱۸ اندونزی- بازی سوم گروه E
دوشنبه: ۹۷/۰۵/۲۹ ؛ ساعت ۱۳:۳۰
استادیوم: پاتریوت چاندرابهاگا/ تماشاگر: ۱۰۰ نفر
داور: بن شکور

تیم ملی امید ایران

شهاب عادلی، عارف آقاسی، محمد مسلمی پور، مهدی رحیمی، محمد سلطانی مهر، مهدی قائدی(۸۶- محمد آقاجان‌پور)، ابوالفضل رزاق پور، رضا جبیره(۷۱- سینا زامهران) ، شاهین عباسیان، محمد خدابنده لو و یونس دلفی(۶۵- احمدرضا احمدوند)

تیم ملی امید میانمار

کیاو زین، انگ هتکه، کیاو وین، کیاو ناندا، بوبو هیانگ، سو مائونگ، تو آنگ، لوین مگ مگ، کیاو سومو، آنگ سی، آنگ لوین مو

اخطار

شاهین عباسیان(۲۸) از تیم امید ایران
آنگ لوین(۶۵) و انگ هتیکه(۷۵) از تیم امید میانمار

شرح گل‌ها

ایران صفر – میانمار ۱ (دقیقه ۵۵: اونگ لوین مو): پاس بلند بو هلاینگ از میانه زمین به محوطه جریمه را شاهین عباسیان به شکل ناقص دفع کرد تا لوین مو، مهاجم نوک میانمار با شوت پای چپ نه چندان خوب و زمینی دروازه ایران را باز کند.
ایران صفر – میانمار ۲ (دقیقه ۶۸: وای هتیت فیو): شهاب عادلی دفع ناقصی روی ارسال توپ از جناح چپ زمین داشت تا هتیت فیو با شوت محکم سر ضرب به طاق دروازه ایران دومین گل میانمار را به ثمر رساند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال ملی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دختر زیباترین خانم بازیگر جهان در دام منحرفان جنسی ! / نوه جذاب آمیتا باچان در دام پدوف...