تیزر بازی Destiny 2 مرگ گاردین Cayde-6 را به تصویر می‌کشد


تیزر بازی Destiny 2 مرگ گاردین Cayde-6 را به تصویر می‌کشد

هنگامی که حضور استودیوی بانجی و نمایش بازی Destiny 2 در رویداد گیمزکام 2018 تایید شد، می‌دانستیم که روز خوشی برای یکی از محبوب‌ترین و شوخ طبع‌ترین گاردین‌های بازی یعنی فرشته مرگ Cayde-6 نخواهد بود. بانجی در این رویداد با انتشار ویدیوی تازه‌ای، مرگ این گاردین دوست داشتنی را به تصویر می‌کشد که مشاهده آن برای بسیاری از ما سخت خواهد بود. با...

هنگامی که حضور استودیوی بانجی و نمایش بازی Destiny 2 در رویداد گیمزکام ۲۰۱۸ تایید شد، می‌دانستیم که روز خوشی برای یکی از محبوب‌ترین و شوخ طبع‌ترین گاردین‌های بازی یعنی فرشته مرگ Cayde-6 نخواهد بود. بانجی در این رویداد با انتشار ویدیوی تازه‌ای، مرگ این گاردین دوست داشتنی را به تصویر می‌کشد که مشاهده آن برای بسیاری از ما سخت خواهد بود. با ما همراه شوید.

تریلر سینمایی منتشر شده که با نام Last Stand of the Gunslinger منتشر شده، گاردین Cayde-6 را نشان می‌دهد که به محیط Prison of Elders می‌رود؛ جایی پر از بیگانگان که طرفداران سری می‌دانند چه خطراتی در آن انتظار آن‌ها را می‌کشد.

در این ویدیوی مشاهده می‌کنید که شوخی‌های این گاردین رو به اتمام است زیرا مشخص است که این نبرد، آخرین مبارزه این شخصیت در بازی خواهد بود. همچنین Scorn گروهی از موجودات جهش یافته که اولین حضور آن‌ها در بازی Destiny 2 با بسته گسترش دهنده Forsaken خواهد بود و ظاهرا در کشتن گاردین‌ها تبحر خاصی دارند، به خوبی قابل مشاهده است. در لحظه پایانی و نفس گیر ویدیو، یکی از ویرانگرهای Scorn با یک شلاق بزرگ آتشین خود، گاردین Cayde-6 را به سمت دیوار پرتاب می‌کند و با آن روح او و همه‌ی امیدی که مسافران نور (Traveler’s light) با آن قادر باشند که او را زنده کنند، از بین می‌رود.

این خبر برای شروع کردن یک روز خوب مناسب نبود اما خبرهای خوبی هم داریم؛ حالت بازیکن در مقابل بازیکن (یا به اصطلاح PvP) جدیدی تحت عنوان Gambit در تاریخ ۱۰ شهریور (۱ سپتامبر میلادی) تنها برای یک روز در دسترس طرفداران خواهد بود. بعد از آن، در هنگام عرضه بسته گسترش دهنده Forsaken، این حالت دوباره در دسترس خواهد بود.

بسته گسترش دهنده Forsaken در تاریخ ۱۳ شهریور (۴ سپتامبر میلادی) برای کنسول‌های ایکس باکس وان، پلی استیشن ۴ و پلتفرم رایانه‌های شخصی عرضه و منتشر می‌شود. در ادامه ویدیوی سینماتیک منتشر شده را مشاهده کنید.

منبع

تیزر بازی Destiny 2 مرگ گاردین Cayde-6 را به تصویر می‌کشد

منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

تحلیل فنی و گرافیکی بازی Forza Horizon 4؛ زیباترین عنوان ریسینگ تاریخ