تاریخ انتشار نسخه بلوری انیمیشن Incredibles 2 مشخص شد


تاریخ انتشار نسخه بلوری انیمیشن Incredibles 2 مشخص شد

چند ماه پیش ما شاهد اکران انیمیشن Incredibles 2 بودیم که 14 سال پس از قسمت اول آن اکران شده است و توانست یکی از موفق‌ترین آثار تابتسان باشد. انیمیشن Incredibles 2 توانست عالی عمل کند و در کنار کسب بازخوردهای خوب از منتقدان، موفق شدفروش بسیار خوبی را نیز تجربه کند. جدیدترین ساخته پیکسار توانست...

چند ماه پیش ما شاهد اکران انیمیشن Incredibles 2 بودیم که 14 سال پس از قسمت اول آن اکران شده است و توانست یکی از موفق‌ترین آثار تابتسان باشد.

انیمیشن Incredibles 2 توانست عالی عمل کند و در کنار کسب بازخوردهای خوب از منتقدان، موفق شدفروش بسیار خوبی را نیز تجربه کند. جدیدترین ساخته پیکسار توانست به عنوان پرفروش‌ترین انیمیشن تاریخ کار خود را در باکس آفیس به اتمام برساند و بیش از یک میلیارد دلار فروش داشته است. این میزان زیاد فروش باعث شده است که در آمریکا انیمیشن Incredibles 2 بالاتر از فیلم The Dark Knight، نهمین فیلم پرفروش تاریخ این کشور شود.

با اینکه هنوز انیمیشن Incredibles 2 در سینماها اکران می‌شود ولی دیزنی اکنون تاریخ انتشار نسخه بلوری آن را مشخص کرده که از آن تاریخ طرفداران می‌توانند به تماشای آن در خانه بنشینند. دیزنی در توییتر اعلام کرده است که در تاریخ 6 نوامبر (۱۵ آبان) نسخه بلوری این انیمیشن را پخش می‌کند.

هنوز مشخص نشده است که نسخه بلوری این انیمیشن Incredibles 2 دارای چه محتویات اضافی خواهد بود ولی اکثر آثار پیکاسر شامل میزگرد سازندگان و سکانس‌های پشت صحنه هست.

وظیفه‌ی کارگردانی و نویسندگی انیمیشن Incredibles 2 همچون نسخه‌ی نخست برعهده‌ی بِرَد بود که در کارنامه‌اش سابقه‌ی کار بر روی آثاری همچون Iron Giant ،The Incredibles و Ratatouille را دارد. لازم به ذکر است که «جان واکر» (John Walker) و «نیکول گریندل» (Nicole Grindle) هم تهیه‌کنندگان این قسمت خواهند بود. بر خلاف قسمت قبل، در این دنباله تمرکز ویژه‌‌ای بر روی هلن پار یا همان Elastigirl گذاشته شده بود. با این حال دیگر قهرمانان فیلم قبل از جمله باب هم نقش عمده‌ای در Incredibles 2 ایفا خواهند کرد و همگی با هم به سراغ ماجرا و دشمن جدید خواهند

' ); w.anetworkParams[ ad.id ] = ad; d.write( '
تاریخ انتشار نسخه بلوری انیمیشن Incredibles 2 مشخص شد

منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

146 بازی برای رقابت در هشتمین جشنواره بازی‌های ویدیویی ایران ثبت‌نام کردند.