اینستاگرام خاله قاصدک، چهارشنبه سوری جشن باستانی ماست


اینستاگرام خاله قاصدک، چهارشنبه سوری جشن باستانی ماست

مریم وطن‌پور که به نام «خاله قاصدک» شهرت دارد، همزمان با انتشار عکس جدیدی در صفحه اینستاگرام خود مطلبی را در ارتباط با «جشن چهارشنبه سوری» نوشته است.

نی نی بان، گروه رسانه‌های اجتماعی: مریم وطن‌پور که به نام «خاله قاصدک» شهرت دارد، همزمان با انتشار عکس جدیدی در صفحه اینستاگرام خود مطلبی را در ارتباط با «جشن چهارشنبه سوری» نوشته است: «سلام به همه خوبان .. امشب آخرین سه شنبه سال رو پشت سر میذاریم و مثل هرسال شب چهارشنبه سوری رو پرشور و باشعور جشن میگیریم .. مبارکه.. فقط یک توصیه خواهرانه خدمت بعضی از دوستان : چهارشنبه سوری همیشه تلخی‌ و شیرینی های بسیاری به همراه داره و متاسفانه گاهی شیرینی عید را در کام خانواده‌ها تلخ می‌کنه .. یادمون باشه چهارشنبه سوری جشن باستانی ماست و امیدوارم تبدیل به استرس، مردم آزاری و التهاب نشه .. آرزوهامون رو نسوزونیم .. حیفه» به گفته وطن‌پور عکسی که همراه با این متن منتشر شده، مربوط به ویژه برنامه سال نو است که صبح جمعه آینده پخش خواهد شد.

اینستاگرام خاله قاصدک، چهارشنبه سوری جشن باستانی ماست

مریم وطن‌پور متولد سال 1359 است و در سال 86 با اجرا در برنامه‌ «قاصدک» شهرت یافت. وی تاکنون در برنامه‌هایی چون «شب بخیر بچه‌ها»، «داداشی‌ها»، «گل گندم» و «اتل متل یه قصه» به بازیگری و اجرا پرداخته است. وطن‌پور با حساب کاربری maryam_vatanpoor@ در شبکه اجتماعی اینستاگرام فعالیت می‌کند،

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سلامت مادر و نوزاد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم/ هواشناسی؛ بارندگی در کرمان شدید است؛ مردم خراسان جنوبی منتظر بارش‌های سیل‌آسا باشند