با فتومت مثل آب خوردن مسئله حل کنید


با فتومت مثل آب خوردن مسئله حل کنید

حل مسائل ریاضی یکی از دغدغه‌های دانشجویان در هر رشته تحصیلی است؛ اما اپلیکیشن فتومت در یک چشم به هم زدن مسائل روی دفترچه یادداشت‌تان را حل می‌کند.

به گزارش گروه علم و فناوری خبرگزاری آنا، اپلیکیشن Photomath در یک چشم به هم زدن مسائل ریاضی را برای شما حل می‌کند. کافی است که با گوشی موبایل‌تان از مسئله ریاضی‌ای که در دفترچه یادداشت‌تان نوشته‌اید، عکس بگیرید.

این اپلیکیشن با کمک هوش مصنوعی پیشرفته‌ای که دارد، مسئله را در همان لحظه حل می‌کند و جواب را برای شما نمایش می‌دهد.

فتومت به ماشین حساب دوربینی هم مشهور است و با عکسی که با دوربین موبایل گرفته‌اید، مسئله را شناسایی می‌کند، گام به گام حل می‌کند و پاسخ نهایی را تحویل شما می‌دهد. البته برای استفاده از این اپلیکیشن باید مسائل ریاضی را با اعداد لاتین نوشته باشید. پس اگر مسائل ریاضی را با اعداد فارسی نوشته‌اید، این اپلیکیشن‌ نمی‌تواند کاری برای شما بکند و البته هیچ اپلیکیشن دیگری نیز قادر به این کار نیست؛ زیرا تاکنون هیچ برنامه کاربردی برای حل مسائل با اعداد فارسی طراحی نشده است. پس بهترین راه این است که مسائل ریاضی‌تان را به حروف انگلیسی و اعداد لاتین بنویسید و مطمئن باشید که این اپلیکیشن ارزش آن را دارد.

با فتومت مثل آب خوردن مسئله حل کنید

جالب‌تر این است که فتومت حتی برای معادلات درجه اول و دوم نمودار هم رسم می‌کند و از پس معادلات جبری، لگاریتمی و انتگرال هم برمی‌آید.

فتومت حالت خودآموز نیز دارد؛ زیرا تمام مراحل حل مسئله را گام به گام نمایش می‌دهد. این اپلیکیشن در لیست 20 اپلیکیشن آموزشی قرار دارد و جایگاه سوم را به خود اختصاص داده است.

در یک کلام باید گفت که این اپلیکیشن دنیای شما را عوض خواهد کرد و مسائل را به مثل آب خوردن حل می‌کند.

فتومت هم نسخه اندرویدی دارد و هم iOS و خوب است بدانید که نسخه اندرویدی آن تاکنون نزدیک به 50 میلیون بار از گوگل‌پلی دانلود شده است.

انتهای پیام/4056/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جملات صبح بخیر عاشقانه؛ اس ام اس صبح بخیر عاشقانه، متن صبح بخیر عاشقانه و صمیمانه