کاظم آذرپیرا؛ نماینده کشورمان در مسابقات قرآن کرواسی/ تجربه ده ساله قرائت


کاظم آذرپیرا؛ نماینده کشورمان در مسابقات قرآن کرواسی/ تجربه ده ساله قرائت

گروه فعالیت‌های قرآنی ـ کاظم آذرپیرا قاری 27 ساله استان خوزستان با رتبه‌های برتر استانی و کشوری نماینده کشورمان در مسابقات بین‌المللی قرآن کرواسی است.

کاظم آذرپیرا؛ نماینده کشورمان در مسابقات قرآن کرواسی/ تجربه ده ساله قرائت

به گزارش ایکنا از خوزستان، کاظم آذرپیرا در سال 1370 است، قرائت قرآن را از سن 17 سالگی آغاز کرد با طی مسیر پیشرفت و کسب رتبه‌های مختلف از دوران دانش‌آموزی تا به حال که دانشجوی رشته فقه و مبانی حقوق اسلامی است، اکنون نماینده کشورمان در بیست‌ و پنجمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم کشور کرواسی است.

کاظم آذرپیرا، نماینده کشورمان در مسابقات بین‌المللی قرآن کرواسی در گفت‌وگو با خبرنگار ایکنا خوزستان، اظهار کرد: با توجه به شرکت در سی و نهمین دوره مسابقات قرآن اوقاف و راهیابی به مرحله نهایی، پس از شرکت در آزمون شفاهی از بین دیگر رقبا برای شرکت در مسابقات بین‌المللی قرآن کشور کرواسی انتخاب شدم.

وی با بیان اینکه قرائت قرآن را از کودکی زیر نظر قاسم مقدمی آغاز کرده است، گفت: در قرائت از مصطفی اسماعیل تقلید می‌کنم و از وجود استادانی همچون دکتر مهدی دغاغله و استاد غلامرضا شاه‌میوه بهره بردم.

آذرپیرا که نماینده کشورمان در رشته قرائت در مسابقات بین‌المللی کرواسی است، افزود: با توجه به اینکه حضور در مسابقات بین‌المللی اولین تجربه‌ام است، اطلاع دقیقی از شرایط مسابقات و وضعیت رقبا ندارم.

این قاری قرآن کریم که تجربه اعزام به منظور تبلیغ دین اسلام و مذهب تشیع از سوی شورای عالی قرآن به کشورهای عراق، افغانستان و آفریقای جنوبی را دارد، گفت: برایم دعا کنید تا بتوانم در این مسابقات موفق باشم.

کاظم آذرپیرا با برپایی جلسات قرآن کریم به تدریس رشته‌های مختلف همچون روخوانی، روانخوانی، تجوید، صوت و لحن و حفظ قرآن کریم پرداخته و توانست در این مدت از بین شاگردانش حافظان کل قرآن کریم را تربیت کند.

وی همچنین تجربه قرائت قرآن در محضر مقام معظم رهبری در سال 93 را دارد.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا