نیکولای کاستر والدو از پایان غافل‎گیرکننده سریال Game of Thrones خبر داد


نیکولای کاستر والدو از پایان غافل‎گیرکننده سریال Game of Thrones خبر داد

امسال تنها سالی بود که بدون فصل جدیدی از سریال Game of Thrones سپری شد ولی به عقیده نیکولای کاستر والدو فصل آخر سریال ارزش این انتظار را دارد. امکان به تاخیر افتادن پخش آخرین فصل سریال Game Of Thrones وجود دارد فصل هشتم سریال...

امسال تنها سالی بود که بدون فصل جدیدی از سریال Game of Thrones سپری شد ولی به عقیده نیکولای کاستر والدو فصل آخر سریال ارزش این انتظار را دارد.

فصل هشتم سریال Game of Thrones که طرفداران با اشتیاق انتظارش را می‎کشند پایانی بر داستان نغمه آتش و یخ خواهد بود. در حالی که طرفداران و منتقدان سعی در فهمیدن تاریخ انتشار فصل هشتم سریال دارند، بعضی از بازیگران نوید یک پایان غیرمنتظره اما دلچسب را می‎دهند. نیکولای کاستر والدو بازیگر نقش جیمی لنیستر سریال Game of Thrones در مصاحبه با Huffington Post درباره فصل پایانی سریال صحبت کرد.

وقتی خواندن فیلم‎نامه را تمام کردم بلافاصله نامه‎ای به نویسندگان سریال نوشتم و به آن‎ها گفتم که امکان نداشت کسی بتواند داستان را بهتر از این به پایان برساند. پایان سریال برای من راضی‎کننده و همچنین غیرمنتظره بود و البته شامل تمام چیزهایی که امید داشتم در فصل آخر ببینم هم می‎شد. با این حال داستان کاملا با عقل و منطق جور در می‎‎آمد، یکی از آن داستان‎ها نبود که در لحظه آخر هویت قاتل مشخص می‎شود و شما با خود می‎گویید انتظار همچین چیزی را نداشتم. سریال Game of Thrones همانطور که زیبا شروع شد زیبا هم به پایان خواهد رسید.

این بازیگر همچنین از تحولات شخصیت خود در سریال صحبت کرد. جیمی از یکی از منفورترین شخصیت‎های اصلی، کسی که یک پسر بچه را از بالای برج به پایین پرت کرد، به کسی تبدیل شد که در مقابل خواسته‎های غیر معقول خواهر دوقلوی خود ایستادگی کرد. او پس از این که از سرسی ناامید شد کینگز لند را به مقصد شمال ترک کرد. به گفته خود کاستر والدو اقدامات جیمی در فصل هفتم برای وی لذت‎بخش بود.

من به عنوان کسی که نقش جیمی لنیستر را بازی می‎کند مدت‎ها منتظر این صحنه بودم، صحنه‎ای که بالاخره جیمی سر عقل می‎آید و بالاخره در جواب خواهر خود می‎گوید نه. صحنه بی‎رحمانه‎ای بود چون آن‎ها هر کدام درگیر بازی‎های مختلفی هستند. سرسی مشغول بازی تاج و تخت است که طبق سخنان خودش در فصل اول یا می‎برد یا می‎میرد، در حالی که جیمی صادقانه برای بقای خود، سرسی، تیریون و بچه‎اش می‎جنگد. در حالی که مشتاقانه منتظریم تا ببینیم در نبرد سرسی، دنریس و نایت کینگ چه کسی پیروز می‎شود؛ هنوز از تاریخ انتشار فصل آخر سریال اطلاع نداریم.

مدتی قبل رییس برنامه‎ریزی شبکه HBO اعلام کرده بود که فصل هشتم سریال در نیمه اول سال 2019 منتشر می‎شود ولی زمانی که «جو بایر» (Joe Bauer) ناظر جلوه‎های ویژه سریال اعلام کرد که ممکن است سریال برای مراسم امی سال 2019 آماده نشود، همه چیز در حاله‎ای از ابهام فرو رفت. او در مصاحبه با Huffington Post گفت:

ما تا ماه مه سال 2019 مشغول کار بر روی سریال هستیم پس تقریبا 9 ماه تا انتشار فصل هشتم فاصله داریم. ولی فیلم‎برداری اسپین آف سریال یا حداقل نسخه پایلوت آن از ماه فوریه آغاز خواهد شد. پس زمانی که آن‎ها کارشان را شروع کرده‎اند ما هنوز مشغول کار بر روی فصل هشتم هستیم.

نظر شما درباره فصل هشت سریال Game of Thrones چیست؟

' ); w.anetworkParams[ ad.id ] = ad; d.write( '
نیکولای کاستر والدو از پایان غافل‎گیرکننده سریال Game of Thrones خبر داد

منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

عکس پروفایل پرسپولیسی واسه طرفداران پیروزی