جهاز و جهاد واقعی زن مسلمان اندیشه و اخلاق اسلامی است


جهاز و جهاد واقعی زن مسلمان اندیشه و اخلاق اسلامی است

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه جهاز و جهاد واقعی زن مسلمان اندیشه و اخلاق اسلامی است، گفت: متاسفانه فرهنگ های آلوده غربی و فضای مجازی به فرهنگ اسلامی آسیب زده و بسیاری از آنان زخم کاری است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، آیت الله سید علیرضا عبادی امروز ( 14 شهریور) در مراسم توزیع 200 سری جهیزیه بین زوج های جوان خانواده‌های بی بضاعت در سطح استان اظهار کرد: هدایای زندگی که حالت تبرک دارد جهیزیه می نامند اما جهازی که شما را مجهز برای زندگی می کند مکتب اسلام و قرآن است.

وی با اشاره به اینکه سبک زندگی حضرت علی علیه السلام و فاطمه زهرا سلام الله علیها اسوه و الگویی برای خانواده هاست، افزود: باید همسران در زندگی های شایسته و با عشق در راه عبودیت پروردگار و با قناعت، صبر و حوصله برای تربیت فرزندان با ایمان تلاش کنند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه جوانان باید آمادگی لازم برای زندگی آبرومند را داشته باشند، گفت: باید امانتی که (وجود پاک) خدا به شما داده حفظ کنید و ارزش زن و شوهر در مکتب اسلام بسیار است و خود آن جهاد است.

آیت الله عبادی با تاکید بر اینکه در روایات آمده که کسب روزی حلال برای خانواده جهاد در راه خدا است، ادامه داد: همچنین جهاد زن هنرمندانه شوهرداری و مادری کردن است و مردان بزرگ تاریخ؛ همه، هنر مادران مسلمانی هستند که این شخصیت های بزرگ را پرورش داده اند.

وی با بیان اینکه جهاز و جهاد واقعی زن مسلمان اندیشه و اخلاق اسلامی است، تاکید کرد: اما متاسفانه فرهنگ های آلوده غربی و فضای مجازی به فرهنگ اسلامی آسیب زده و بسیاری از آنان زخم کاری است و بعد از این همه تجربیات تلخ، باید نسل جدید جوان، بازگشت به اسلام داشته باشند و سر پای عهد زندگی رضای خدا را کسب کنند که این بزرگترین ذخیره اخروی است.

پایان پیام/70

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


«اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج»، بهترین دعا و ظهور بزرگ‌ترین جایزه لیله الرغائب...