زمان عرضه تبلت‌های سری شیائومی پد 7 فاش شد


زمان عرضه تبلت‌های سری شیائومی پد 7 فاش شدتوسط امیرکیوان گوهری / اردیبهشت ۱۴, ۱۴۰۳ / 2 دقیقه برای مطالعه شیائومی احتمالا عرضه گوشی‌های هوشمند کلیدی خود در سال جاری میلادی را به پایان رسانده...

زمان عرضه تبلت‌های سری شیائومی پد 7 فاش شد
زمان عرضه تبلت‌های سری شیائومی پد 7 فاش شد
توسط / / 2 دقیقه برای مطالعه

شیائومی احتمالا عرضه گوشی‌های هوشمند کلیدی خود در سال جاری میلادی را به پایان رسانده است. بنابراین اکنون انتظار می‌رود که کمپانی چینی روی تبلت نسل آینده خود موسوم به سری شیائومی پد 7 تمرکز نماید.

بر اساس پیش‌بینی‌ها این سری شامل دو مدل مختلف با اسامی شیائومی پد 7 و پد 7 پرو خواهد بود. پیش از این بارها اطلاعاتی درباره هر دو دستگاه در فضای وب منتشر شده است. اکنون یک افشاگر با نام Smart Pikachu بازه زمانی احتمالی برای عرضه این تبلت‌ها را اعلام نموده است.

به گفته این افشاگر، سری شیائومی پد 7 در 3 ماهه سوم سال جاری میلادی عرضه خواهد شد. بدین‌ترتیب تبلت‌های جدید با یک تاخیر زمانی قابل توجه نسبت به مدل‌های نسل قبلی خود معرفی خواهند شد. تبلت‌های شیائومی پد 6 و پد 6 پرو در آوریل سال گذشته معرفی شدند.

با این وجود فرد افشاگر ادعا کرده که این تبلت‌ها برای استفاده درون خودرو در حالت Plug and Play مناسب خواهند بود. در حال حاضر شیائومی در زمینه ساخت خودروهای برقی نیز فعالیت دارد و چنین انتظاری از کمپانی چینی کاملا منطقی است.

شیائومی در وهله نخست به‌دنبال اطمینان از سازگاری در سراسر اکوسیستم محصولات خود است. اگرچه در رابطه با سری شیائومی 7 جزئیات محدودی منتشر شده است؛ اما یک افشاگر مشهور با شناسه Digital Chat Station برخی مشخصات کلیدی شیائومی پد 7 پرو را فاش کرده است.

زمان عرضه تبلت‌های سری شیائومی پد 7 فاش شد

بر اساس پیش‌بینی‌ها این تبلت مجهز به تراشه اسنپدراگون 8 نسل 3 کوالکام، نمایشگر 12.45 اینچی با نرخ نوسازی 144 هرتزی و نسبت ابعاد کشیده 16:10 و باتری 10 هزار میلی‌آمپرساعتی خواهد بود. همچنین گواهینامه شیائومی پد 7 پرو در وبسایت 3C نشان می‌دهد که این تبلت از فناوری شارژ سریع 120 واتی پشتیبانی خواهد کرد.

بعلاوه گفته شده که این تبلت مجهز به دوربین دوگانه 50 مگاپیکسلی روی پنل پشتی و اسپیکرهای چهارگانه جهت پخش صدا خواهد بود. از سوی دیگر درباره مدل معمولی شیائومی پد 7 جزئیات بسیار محدودی منتشر شده است. به بیان دقیق‌تر، اطلاعات لو رفته صرفا نشان می‌دهند که این تبلت مجهز به تراشه اسنپدراگون 8 نسل 2 خواهد بود.


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

خرید کریستال گنشین ایمپکت ارزان + واریز 5 دقیقه ای؟ فقط در اوریکس گیم