اختتامیه نخستین جشنواره بین‌المللی رسانه‌ای معلولان با حضور شرکت کنندگانی از کشورها و استان‌های مختلف در اصفهان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج از اصفهان، در نخستین جشنواره بین‌المللی رسانه‌ای معلولان حدود 1500 اثر در دو بخش اصلی و ویژه به باشگاه خبرنگاران معلول اصفهان ارسال و مورد ارزیابی قرار گرفت.

در بخش ویژه مسابقه 296 اثر از معلولان جسمی، حرکتی، قطع نخاعی، نابینایان و ناشنوایان و یک هزار و 82 اثر توسط خبرنگارانی که در مورد معلولان نوشتند، مورد ارزیابی قرار گرفت.

در بخش اصلی 38 نفر و در بخش ویژه 15 نفر در بخش‌های مصاحبه، گزارش، خبر، مقاله و عکس، مقام‌های اول تا سوم را به خود اختصاص دادند و مورد تقدیر قرار گرفتند.

به گزارش موج، در نخستین جشنواره بین‌المللی رسانه‌ای معلولان حدود 1500 اثر از استان‌های اصفهان، مازندران، خراسان رضوی، قم، خوزستان، کردستان، آذربایجان شرقی و تهران و در بخش بین الملل از کشورهای اوگاندا، کانادا، پاکستان، چین و لبنان به باشگاه خبرنگاران معلول ارسال شد.

برگزاری اختتامیه نخستین جشنواره بین‌المللی رسانه‌ای معلولان در اصفهان / ارسال حدود 1500 اثر به باشگاه خبرنگاران معلول اصفهان