تصاویری جالب و جدیدی از چهاردهمین فصل سریال Supernatural منشتر شد


تصاویری جالب و جدیدی از چهاردهمین فصل سریال Supernatural منشتر شد

شبکه CW تعداد زیادی از عکس‌های مربوط به چهاردهمین فصل سریال Supernatural با عنوان «غریبی در غربت» (Stranger in a strange land) را منتشر کرد. این عکس‌ها در واقع «سم» (Sam) و «دین» (Dean) که خودشان را برای مبارزه‌ای جدید در این فصل از سریال Supernatural آماده کرده‌اند نشان می‌دهد. این تصاویر تقریبا به عکس‌های منتشر شده در هفته پیش که شخصیت...

شبکه CW تعداد زیادی از عکس‌های مربوط به چهاردهمین فصل سریال Supernatural با عنوان «غریبی در غربت» (Stranger in a strange land) را منتشر کرد.

این عکس‌ها در واقع «سم» (Sam) و «دین» (Dean) که خودشان را برای مبارزه‌ای جدید در این فصل از سریال Supernatural آماده کرده‌اند نشان می‌دهد. این تصاویر تقریبا به عکس‌های منتشر شده در هفته پیش که شخصیت «آناییل» (Anael) با بازی «دنییل اکلس» (Danneel Ackles) را در کنار شخصیت دین با بازی «جنسن اکلس» (Jensen Ackles) نشان می‌دادند، شباهت دارند.

تصاویر چهاردهمین فصل سریال Supernatural

دین در حال حاضر توسط «مایکل» (Michael) تسخیر شده است و سم با بازی «جیرد پدالکی» (Jared Padalecki) نیز همچنان درحال سوگواری و عزاداری برای برادرش دیده می‌شود. از طرف دیگر اوضاع برای «کستیل» (Castiel) با بازی «میشا کالینز» (Misha Collins) اصلا جالب نیست.

تهیه‌کننده این سریال «اندریو دب» (Andrew Dabb) اخیرا در مصاحبه‌ای توضیح داد:

این مسئله که باید بدون دین وینچستر نمایشنامه‌ی هر قسمت را بنویسیم بسیار چالش برانگیز است، چرا که وی درواقع نقش بنیادین این سریال را دارد. اما این مسئله کمی برای خودمان و جنسن هیجان‌انگیز نیز هست چون همیشه ورود شخصیت‌های جدید و به چالش کشیدن بقیه شخصیت‌ها جالب است و سخت‌ترین چیز در رابطه با سریال‌هایی مانند سریال Supernatural این است که هرساله شما باید یک شخصیت جدید و تقریبا بدجنس را بوجود بیاورید که این کار را انجام دهد.

وی همچنان در ادامه می‌گوید:

حالا فرض کنید این شخصیت جدید را ساختید، چه کسی نقش او را بازی خواهد کرد؟ ورود بازیگران جدیدی که با حال و هوای سریال و محیط کار جدید آشنایی داشته باشند بسیار سخت است. اما حالا که جنسن نقش مایکل را بازی می‌کند ما این مشکل را نداریم چراکه این بازیگر کسیست که همه شیفته‌ی بازیش هستند. او کاملا با روند کار آشنایی دارد و همه را می‌شناسد. پس تا اینجا همه راضی به نظر می‌رسند و منظورم این است که وجود شخصیتی بد کمی نگران کننده خواهد بود اما در عین حال حضور جنسن خوشحال کننده است.

برای طرفدارانی که از این مسئله ناراحت شده‌اند هم باید بگویم که ما از مسیر اصلی داستان منحرف نخواهیم شد و فقط قصد قرار دادن شخصیت‌های دوست‌داشتنیمان در شرایط چالش برانگیز و جدید را داریم تا داستان دین و سم را زیباتر کنند.

پیش‌گمان شما از چهاردهمین فصل سریال Supernatural چیست؟

' ); w.anetworkParams[ ad.id ] = ad; d.write( '
تصاویری جالب و جدیدی از چهاردهمین فصل سریال Supernatural منشتر شد

منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

دانلود بازی نبرد گربه های استثنایی اندروید