نمرات انیمیشن Wreck- It Ralph 2 منتشر شد


نمرات انیمیشن Wreck- It Ralph 2 منتشر شد

نمرات انیمیشن Wreck- It Ralph 2 یکی از مورد انتظارترین انیمیشن‌های هالیوودی از سوی سایت‌های مختلف خبری منتشر شده است. در ادامه مطلب همراه گیم‌شات باشید. انیمیشن Wreck- It Ralph 2 گذرگاه ویدئویی لیتواک را پشت سر گذاشته و وارد دنیای ناشناخته، گسترده و ترسناک اینترنت می‌شود که ممکن است رالف را نجات داده یا این اتفاق نیفتد. رالف بد سرشت بازی ویدئویی...

نمرات انیمیشن Wreck- It Ralph 2 یکی از مورد انتظارترین انیمیشن‌های هالیوودی از سوی سایت‌های مختلف خبری منتشر شده است. در ادامه مطلب همراه گیم‌شات باشید.

انیمیشن Wreck- It Ralph 2 گذرگاه ویدئویی لیتواک را پشت سر گذاشته و وارد دنیای ناشناخته، گسترده و ترسناک اینترنت می‌شود که ممکن است رالف را نجات داده یا این اتفاق نیفتد. رالف بد سرشت بازی ویدئویی (با صداپیشگی جان ریلی) و دوست بدطینتش، وانلوپ (با صداپیشگی سارا سیلورمن) باید در سفر به دنیای گسترده وب ریسک کنند تا به دنبال بخش جایگزینی برای نجات «شوگر راش» (Suger Rush) باشند. در این مسیر، رالف و وانلوپ متکی بر شهروندان اینترنتی هستند تا برای کنترل مسیرشان از افرادی مانند کارآفرین وب سایت که الگوریتم پیش‌رو و روح و جان این مسیر است برای ساخت وب سایت Buzztube کمک بگیرند.

صداپیشگانی نظیر «آئولی کراوالو» (Auli‘i Cravalho) در نقش موانا، «ادینا منزل» (Idina Menzel) در نقش السا در Frozen، «کریستن بل» (Kristen Bell) در نقش آنا در Frozen، «کلی‌ مک‌دونالد» (Kelly MacDonald) در نقش مریدا در Brave، «مندی مور» (Mandy Moore) در نقش راپونزل در Tangled، «آنیکا نونی رز» (Anika Noni Rose) در نقش تیانا در The Princess And The Frog، «آیرین بدارد» (Irene Bedard) در نقش Pocahontas، «لیندا لارکین» (Linda Larkin) در نقش جاسمین در Aladdin، «پیج اوهارا» (Paige O’Hara) در نقش بل در Beauty And The Beast و «جودی بنسون» (Jodi Benson) در نقش اریل در The Little Mermaid دوباره در انیمیشن Wreck- It Ralph 2 نقش خود را برای لحظاتی تکرار خواهند کرد.

بررسی‌های انیمیشن Wreck- It Ralph 2

Variety 90%

درحالی‌که پروژه 2012 یک نمونه گسترش‌یافته از ساخت و ساز دنیای امروزی را نشان می‌داد، این پروژه جدید از این انیمیشن که بیش از انتظار دقیق طراحی شده، قدم جدیدتری برداشته و آن گشت و گذار در دنیای بازی‌هایی است که از یک نیروی یکسان برخوردار هستند و در آن‌ها سعی می‌کند عوامل بد را تسخیر کند.

Entertainment Weekly 83%

انیمیشن Wreck- It Ralph 2 دقیق و زیبا و تقریبا بدون نقص یکی از بهترین دنباله‌هایی است که می‌توانست ساخته شود و از حد و مرز هدف مجموعه خارج نشود.

IGN 80%

با این‌که درباره سرگرم‌کننده بودن اینترنت فیلم ساختن ایده جدیدی نیست، انیمیشن Wreck- It Ralph 2 موفق بوده نه به این دلیل که دو شخصیت اصلی خود را به صورت فیزیکی جای مناسبی فرستاده بلکه چون به صورت احساسی این دو نفر در جای درستی قرار می‌گیرند.

67%

این یک انیمیشن دقیق و مناسب سن کودکان است که درباره اهمیت اینترنت حرف می‌زند، اما هدف آن بسیار دقیق‌تر است که فقط در گوشه و کنار آن دیده می‌شود.

Observer 63%
The New York Magazine 60%
The Wrap 59%
Meta 70%
' ); w.anetworkParams[ ad.id ] = ad; d.write( '
نمرات انیمیشن Wreck- It Ralph 2 منتشر شد

منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

معرفی بازی موبایل Forged Fantasy؛ قهرمانان شکست ناپذیر