عکس ؛ روزگار برای «مسی ایرانی» شیرین می‌شود؟


سردار آزمون را بدون شک یکی از استعدادهای برتر فوتبال ایران در یک دهه اخیر بوده که بدون بازی برای سرخابی های پایتخت، به شهرت بسیار زیادی رسید و البته خیلی زود صاحب پیراهن تیم ملی نیز شد. پسر ترکمن صحرا که در روزهای ابتدایی بیش از آن که به قد بلند و قدرت تمام کنندگی اش مشهور باشد، به مدل موهایش بلندش که شبیه «علی بابا» در کارتون سندباد بود، شهرت...

عکس ؛ روزگار برای «مسی ایرانی» شیرین می‌شود؟

در انتظار درخشش سردار آزمون
نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال.کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۳ دی ۱۳۹۷ | ۱۲:۰۹
عکس ؛ روزگار برای «مسی ایرانی» شیرین می‌شود؟

پس از چند ماه پر فراز و نشیب و بعد از نمایش های قابل قبول در پیراهن تیم باشگاهی، حالا فوتبال دوستان ایرانی منتظر درخشش سردار آزمون با پیراهن تیم ملی هستند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

سردار آزمون را بدون شک یکی از استعدادهای برتر فوتبال ایران در یک دهه اخیر بوده که بدون بازی برای سرخابی های پایتخت، به شهرت بسیار زیادی رسید و البته خیلی زود صاحب پیراهن تیم ملی نیز شد. پسر ترکمن صحرا که در روزهای ابتدایی بیش از آن که به قد بلند و قدرت تمام کنندگی اش مشهور باشد، به مدل موهایش بلندش که شبیه «علی بابا» در کارتون سندباد بود، شهرت یافته بود، یکی یکی پله های ترقی را در تیم کی روش طی کرد و در همان حال یکی یکی برترین گلزنان ملی فوتبال ایران را هم به زیر کشید و خود را جانشین علی دایی معرفی کرد. اما ناگهان چند اتفاق سردار را به حاشیه برد و سبب شد برخی از فوتبال دوستان وطنی در شبکه های اجتماعی، منتقد درجه یک شماره ۲۰ فوتبال ایران شوند.

شاید آنچه که خیلی ها از آزمون فراموش کرده اند، روزهای منتهی به جام جهانی ۲۰۱۴ است. درست روزی که کی روش روی نام مهاجم روبین کازان خط قرمز کشید، خیلی ها از ته دل ناراحت شدند و خیلی ها خشم خود را نسبت به کادرفنی تیم ملی ابراز کردند. چند ماه بعد اما آزمون در لیست تیم ملی برای جام ملت ها بود. توانست به قطر و عراق گلزنی کند ولی قابی که از او به یادگار ماند، صحنه اشک هایش پس از شکست مقابل سبزپوشان عراقی بود که گویی آیینه تمام نمایی از ده ها میلیون ایرانی در سراسر جهان بود…

عکس ؛ روزگار برای «مسی ایرانی» شیرین می‌شود؟

روزگار برای سردار تیم ملی به شیرینی می گذشت. آزمون در اینستاگرام هم پای اسطوره هایی چون علی دایی، علی کریمی و… دنبال کننده داشت و در کامنت ها کمتر نظر مخالفی درخصوص او دیده می شد. در زمین مسابقه نیز شرایط فوق العاده بود. آزمون در بیشتر بازی های ملی گل می زد و در تیم باشگاهی (رستوف) در میادین اروپایی می درخشید و دروازه اتلتیکو مادرید و بایرن مونیخ را باز می کرد و لقب «مسی ایرانی» را از روزنامه نگاران اروپایی می گرفت. اما درست در همان زمان بازی برای رستوف، آزمون در شبکه های اجتماعی به حاشیه کشیده شد و برخی اظهارنظرهایش هم برای کاربران خوشایند نبود و این آغازی بود بر روزهای سخت سردار آزمون.

او که شاید در مقاطعی محبوب تر از گوچی و کریم بود، ناگهان درصدی از سرمایه های اجتماعی اش را از دست داد و این موضوع در آستانه جام جهانی ۲۰۱۸ (همگام با تیم ملی) شدت یافت. روسیه محلی بود که آزمون در آن بدرخشد و محبوبیت شاید از دست رفته اش را بازیابد اما او اگرچه خواسته های کادرفنی را اجرا کرد ولی نتوانست به مطالبات هواداران تیم ملی پاسخ بدهد و برای آن ها حداقل در امر گلزنی ناامید کننده عمل کرد. اما اتفاق بدتر در پیش بود؛ چند جمله از مصاحبه آزمون پس از رسیدن به تهران و سپس خداحافظی از تیم ملی، اتفاقاتی جدید را پدیدار کرد.

آزمون که با هماهنگی کی روش دست به این خداحافظی زد، با موجی از اعتراضات در فضای مجازی روبرو شد. تعداد هواخواهان یا به قول خارجی ها فن هایش همچنان خیلی خیلی زیاد بودند اما در برخی نظرسنجی ها، مخالفانش با قاطعیت به پیروزی می رسیدند.

اما حالا تمام این اتفاقات از صحنه فوتبال ایران رخت بر بسته اند. دو هفته تا جام ملت ها باقی مانده و اکنون سردار آزمونی در تیم ملی حضور دارد که با اصرار کی روش و میل قلبی خودش، خداحافظی اش را با پیشوند موقت همراه کرد و به تیم ملی آمد. حالا سرداری در تیم ملی است که در لیگ روسیه عملکردی بهتر از گذشته داشته و توانسته به روند گلزنی و گلسازی بازگردد؛ یعنی دقیقا همان چیزی که از آزمون می خواهیم. حالا سردار است و تورنمنتی که یک بار او را تا نزدیکی قله محبوبیت برد. تورنمنتی که البته با حذف تلخ همراه بود و شاید حالا زمانش رسیده باشد که هواداران فوتبال در ایران، پس از ۴ دهه قهرمانی در آسیا را با گل های پسر گلزن تیم ملی تجربه کنند و این یکی دو سال را به باد فراموشی همیشگی بسپارند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال ملی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جملات و متن تبریک روز جهانی خلبان به همسرم و عشقم + عکس نوشته و استوری