دو نکته مهم درباره پرسپولیسی شدن رضا قوچان نژاد ؛ لژیونر محبوب شاگرد برانکو می شود؟!


جذب رضا قوچان‌نژاد برای پرسپولیس ارزان تمام نخواهد شد اما باشگاه پرسپولیس در صورت دریافت پاداش رسیدن تا فینال لیگ قهرمانان هیچ مشکلی بابت هزینه نخواهد داشت. روزنامه دنیای اقتصاد در گزارشی درباره درآمد پرسپولیس از حضور در لیگ قهرمانان نوشته: «سرخ‌ها امسال حدود 2 میلیون و 900 هزار دلار به‌عنوان جایزه و 250 هزار دلار هم به‌عنوان خرج سفر از...

دو نکته مهم درباره پرسپولیسی شدن رضا قوچان نژاد ؛ لژیونر محبوب شاگرد برانکو می شود؟!

گرانی و رضایت همسر قوچان‌نژاد دو نکته مهم برای پرسپولیسی شدن گوچی
نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال.کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۴ دی ۱۳۹۷ | ۵:۳۴
دو نکته مهم درباره پرسپولیسی شدن رضا قوچان نژاد ؛ لژیونر محبوب شاگرد برانکو می شود؟!

جذب رضا قوچان‌نژاد برای پرسپولیس ارزان تمام نخواهد شد به جز مسائل مالی، نکته دیگری که در حضور رضا گوچی در فوتبال ایران تاثیرگذار خواهد بود، رضایت همسر اوست.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

جذب رضا قوچان‌نژاد برای پرسپولیس ارزان تمام نخواهد شد اما باشگاه پرسپولیس در صورت دریافت پاداش رسیدن تا فینال لیگ قهرمانان هیچ مشکلی بابت هزینه نخواهد داشت. روزنامه دنیای اقتصاد در گزارشی درباره درآمد پرسپولیس از حضور در لیگ قهرمانان نوشته:

«سرخ‌ها امسال حدود ۲ میلیون و ۹۰۰ هزار دلار به‌عنوان جایزه و ۲۵۰ هزار دلار هم به‌عنوان خرج سفر از کنفدراسیون فوتبال آسیا دریافت کرده‌اند که این رقم در کنار عایدی تقریبی ۱۰ میلیارد تومان از محل بلیت‌فروشی، نشان‌دهنده درآمد ۵۰ میلیارد تومانی سرخ‌ها از لیگ قهرمانان امسال است. البته رسیدن به این پول کار راحتی نیست چرا که باشگاه خبرنگاران در گزارشی مدعی شده به خاطر مشکلات بین‌المللی بانکی، کنفدراسیون فوتبال آسیا ماهانه ۲۰۰ هزار دلار به حساب پرسپولیس واریز می‌کند و قرمزها برای گرفتن کل پاداششان باید ماه‌های زیادی منتظر کنند. البته احتمالا عرب منابع دیگری هم برای جمع کردن پول گوچی خواهد داشت.»

به جز مسائل مالی، نکته دیگری که در حضور رضا قوچان‌نژاد در فوتبال ایران تاثیرگذار خواهد بود، رضایت همسر اوست. پیش از این خبرگزاری میزان مدعی شده بود همسر گوچی علاقه‌ای به زندگی در ایران ندارد و همین مساله شاید رضا را از حضور در لیگ برتر دور کند. این وسط رسانه‌های نزدیک به باشگاه پرسپولیس به نقش مهم خواهر زن سرشناس رضا قوچان‌نژاد در این ماجرا اشاره دارند. گویا ساره بیات طرفدار پرسپولیس است و دو سال قبل بازی پرسپولیس و الوحده امارات را از نزدیک دید. شاید خانم بازیگر بتواند رضایت خواهرش را برای پرسپولیسی شدن گوچی جلب کند و باید دید این اتفاق رخ خواهد داد یا نه.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هشدار روسیه به آمریکا درباره مصادره دارایی‌های این کشور