آرنولد: رایان کلاس لیگ برتری‌اش را نشان داد


آرنولد: رایان کلاس لیگ برتری‌اش را نشان داد

گراهام آرنولد، سرمربی استرالیا بعد از پیروزی مقابل ازبکستان در ضربات پنالتی به تمجید از مت رایان، دروازه‌بان تیمش پرداخت. دروازه‌بان برایتون موفق شد دو پنالتی بازیکنان ازبکستان را مهار کند تا استرالیا به برتری 4 بر 2 برسد و راهی مرحله یک چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا شود.

آرنولد گفت: «ما در تمرین روی ضربات پنالتی کار کرده بودیم تا برای بازی کاملا آماده باشیم و متی هم خیلی تمرین کرده بود و در پنالتی‌ها دو مهار فوق‌العاده داشت. او نشان داد که چرا در لیگ برتر انگلیس بازی می‌کند و چرا دروازه‌بان باکلاسی است.»

خبر خوب دیگر برای آرنولد بازگشت متیو لکی بود که از شروع تورنمنت به دلیل مصدومیت نتوانسته بود بازی کند. او به عنوان بازیکن ذخیره به زمین رفت و توانست پنالتی آخر استرالیا را وارد دروازه ازبکستان کند.

آرنولد: رایان کلاس لیگ برتری‌اش را نشان داد---

آرنولد درباره این بازیکن تیمش گفت: «انتظار نداشتیم او بتواند 60 دقیقه بازی کند. این نشان می‌دهد که همسترینگ او کاملا خوب است و کادر پزشکی ما کارش را خوب انجام داده. انتظار داشتیم او 30 دقیقه بازی کند، ولی خیلی خوب کار کرد و پنالتی آخر را هم زد.»

استرالیا در یک چهارم نهایی با امارات میزبان بازی می‌کند و تام روگیچ، هافبک اصلی‌اش را به دلیل محرومیت درا ختیار نخواهد داشت. آرنولد در این باره گفت: «کارت زرد بیهوده بود زیرا تامی خطای تامی عمدی نبود. او فقط برای توپ رفته بود. این اتفاقات رخ می‌دهد. ما گزینه‌هایی داریم و اگر بخواهیم می‌توانیم سیستم را تغییر دهیم. باید ببینیم امارات چطور بازی می‌کند، آنها را آنالیز خواهیم کرد و همانطور که گفتم، گزینه های زیادی داریم که آنطور که بخواهیم بازی کنیم. می‌توانم با دو مهاجم بازی کنم، دو مهاجم شماره نه و می‌توانم در خط میانی از آرایش لوزی استفاده کنم.»

آرنولد درباره نمایش ازبکستان هم گفت: «باید به ازبکستان احترام گذاشت، آنها سخت جنگیدند و کار را برای ما خیلی دشوار کردند. باید بگویم که واقعا انتظار چنین بازی را نداشتم. چهار ماه است که هدایت تیم را برعهده دارم. سبک بازی مان را عوض کردیم و امیدواریم که در هر بازی بهتر کار کنیم ولی باید بگویم ازبکستان کار را برای ما سخت کرد.»

1


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

خوشگذرانی و گشت و گذار بازیکن اسپانیایی تراکتور با همسرش در بازار تبریز+ عکس