آقای قطبی ، به جای اعتراض به علی دایی به خود بیایید ؛ کدام جنتلمن آقای قطبی !


پس از حاشیه های پایان دیدار فولاد - سایپا ، افشین قطبی که رقابت را به علی دایی باخته بود ، به اعتراض نسبت به علی دایی پرداخت که چرا دایی سمت من نیامد و با من دست نداد ! این صحبت های قطبی در حالی بود که علی دایی با وجود اینکه قطبی در سالهای منتهی به جام جهانی 2010 ، پس از اخراج دایی به جای شهریار در تیم ملی حاضر شده بود ، علی دایی در نشست خبری...

آقای قطبی ، به جای اعتراض به علی دایی به خود بیایید ؛ کدام جنتلمن آقای قطبی !

نقدی بر گلایه های عجیب افشین قطبی و باشگاه فولاد به دست ندادن علی دایی !
نویسنده : ParsFootball.com Agency
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۷ | ۲۰:۰۳
آقای قطبی ، به جای اعتراض به علی دایی به  خود بیایید ؛ کدام جنتلمن آقای قطبی !

پس از حاشیه های پایان دیدار فولاد – سایپا ، افشین قطبی که رقابت را به علی دایی باخته بود ، به اعتراض نسبت به علی دایی پرداخت که چرا دایی سمت من نیامد و با من دست نداد !
این صحبت های قطبی در حالی بود که علی دایی با وجود اینکه قطبی در سالهای منتهی به جام جهانی ۲۰۱۰ ، پس از اخراج دایی به جای شهریار در تیم ملی حاضر شده بود ، علی دایی در نشست خبری پیش از دیدار فولاد – سایپا بدون هیچ گونه دلخوری نسبت به این موضع ، به تمجید از قطبی پرداخته بود !

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

دکتر تورج عاطف در خصوص گلایه های عجیب افشین قطبی و باشگاه فولاد به دست ندادن علی دایی نقد کرد.

بیانه باشگاه فولاد را که در مورد اتفاقهای پس از بازی با سایپا رخ داد را می خوانیم و چنین جملاتی در آن دیده می شوند:
سرمربی تیم سایپا و دیگر عوامل این تیم پس از این دیدار به صورت گروهی سخنانی نامربوط در خصوص افشین قطبی سرمربی تیم فولاد خوزستان به زبان آورده اند که با فرهنگ ایرانی- اسلامی و ذات ورزش به هیچ وجه هم خوانی ندارد.

با توجه به لزوم احترام متقابل ورزشکاران و کادر های فنی و سرپرستی تیم ها به رقبا،

نظر به اینکه باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد خوزستان با سرمایه گذاری کلان بر مقوله فرهنگ حرفه ای !

باشگاه فرهنگی – ورزشی فولاد اکیدا نسبت به رواج فرهنگ غیر ورزشی !در فوتبال کشور مخالف بوده و ترویج آن را شدیدا تقبیح می نماید

ناخود آگاه به یاد مشکل اصلی بزرگ ورزشمان یعنی فاصله حرف تا عمل می رسیم .
این که سر مربی پس از بازی مستقیم به رختکن می رود و دست نمی دهد را بارها دیده ایم که شاهد آخرین موردی که نگارنده در ذهن دارد مربوط به شکست سنگین تیم چلسی در مقابل منچستر سیتی در بازی برگشت این دو تیم در چارچوب لیگ برتر بوده است که ساری سرمربی چلسی به علت مشکلات روحی به رختکن می رود و وقتی گواردیولا سرمربی منچستر سینی به محل استقرار کادر فنی آبی های لندنی می رسد با غیبت سر مربی چلسی مواجه می شود !
اما او شعار نمی دهد وبر خلاف کادر فنی فولاد اصراری بر جنتلمن بودن خود و بی کلاسی سر مربی چلسی ندارد !

حالا علی دایی که برخلاف قطبی ادعای جنتلمن بودن ندارد و همه چیزش از خوبی ها و بدی هایش همان است که همه می دانند و می بینند ، زودتر به رختکن رفته است …. اما حالا متهم به صفاتی می شود که عجیب و غریب است !
اما از افشین قطبی یک پرسش داریم…
شمایی که از یک دست ندادن علی دایی شاکی هستید ، لطفا به بازی فولاد و خوزستان و استقلال تهران رجوع کنید ! جایی که یک نوجوان ۱۳ ساله بخاطر طرفداری از تیم رقیب باشگاه فولاد خوزستان از ناحیه چشم و سر و بینی صدمه دید و به کما رفت و لخته های خون در سی تی اسکن او پس از حادثه دیده می شد .
این نوجوان ۱۳ ساله بخاطر ۳ میلیون تومان از بیمارستان ترخیص نمی شد و باشگاه فولاد مدعی سرمایه گزاری بر مقوله فرهنگ حرفه ای و مخالف رواج فرهنگ غیر ورزشی در فوتبال کشور و مدعی احترام به رقبا کوچکترین تماسی با خانواده این بچه نگرفت و تنها یک بازیکن از نفت آبادان به دیدار این نوجوان رفت !
آقای قطبی ! باشگاه پرافتخار و فرهنگی – ورزشی فولاد که الحق با پرورش بسیاری از ستاره ها بر گردن فوتبال ایران حق دارید !
لطف کنید به جای گله و شکایت از یک حرکت سرمربی تیم حریف به این مهم برسید که درد اصلی دست دادن دائی با قطبی نیست .
حکایت جنتلمن بودن و فرهنگی شدن ها احترام به ارزش های انسانی است نه بیانه دادن و شعارهائی که همه ظاهر آن را زیبا می دانیم !

دکتر تورج عاطف – اختصاصی خبرگزاری پارس فوتبال

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


چرا آدم‌های حسابگر خطرناکند: 10نشانه آدم‌های حسابگر