سباستین فتل: خودروی فراری در تست ها احساس بهتری داشت


فرمول یک ایران – سباستین فتل که باید مسابقه ی ملبورن را از رده سوم استارت بزند، از برتری مطلق مرسدس در تعیین خط استرالیا شگفت زده شده است. تست های پیش فصل خبر از برتری نسبی فراری می داد اما تعیین خط ملبورن تمام معادلات را بر هم زد و این لوئیس همیلتون بود که توانست هشتمین پول پوزیشنش را در استرالیا کسب کند. فراری فاصله ای تقریبا هفت دهم ثانیه ای...

فرمول یک ایرانسباستین فتل که باید مسابقه ی ملبورن را از رده سوم استارت بزند، از برتری مطلق مرسدس در تعیین خط استرالیا شگفت زده شده است.

تست های پیش فصل خبر از برتری نسبی فراری می داد اما تعیین خط ملبورن تمام معادلات را بر هم زد و این لوئیس همیلتون بود که توانست هشتمین پول پوزیشنش را در استرالیا کسب کند.

فراری فاصله ای تقریبا هفت دهم ثانیه ای با مرسدس داشت و این موضوع فتل را شوکه کرده است:

من قطعا تعجب کردم، فکر می کنم همه از جمله خود تیم مرسدس نیز شوکه شدند.

نسبت به بارسلونا دمای پیست 10-15 درجه بیشتر بوده و شرایط کاملا متفاوتی نیز حاکم است. اما خودرو در تست ها بسیار احساس بهتری داشت و احتمالا تا به الآن در پیست آلبرت پارک خوب نبوده است. فکر نمی کنم که مشکل ما سرعت در مستقیمی ها باشد و ما در مستقیمی کاملا رقابتی هستیم و ما فقط پیچ ها را از دست می دهیم(زمان از دست می دهیم).

به نظر من جمعه روز خوبی برای ما نبود اما امروز نسبتا بهتر بود اما از لحاظ فاصله و سرعت بسیار شبیه روز گذشته بود. قطعا ما کارهایی را باید انجام دهیم و هنوز من معتقدم که ما ماشین فوق العاده ای داریم که باید آن را درک کنیم.

فاصله امروز برای ما یک غافلگیری بود و انتظار آن را نداشتیم اما باید بهتر از این باشیم و من منتظر فردا بوده و نگران این فاصله نیستم.

سباستین فتل: خودروی فراری در تست ها احساس بهتری داشت سباستین فتل: خودروی فراری در تست ها احساس بهتری داشت چارلز لکلرک

چارلز لکلرک که باید مسابقه را پایین تر از مکس ورشتپن از رده پنجم استارت بزند، اذعان کرد:

من از خودم راضی نبوده ام. در مرحله ی سوم تعیین خط کاری که می بایست را انجام ندادم که مایه تاسف است.

به نظر من می شد که به سه رده برتر دست پیدا کنیم اما دو رده برتر فکر نمی کنم، در هر صورت ما برای بهتر شدن با یکدیگر کار می کنیم. اما من باید بعضی چیزها را خودم بر روی آن کار کنم تا در مواقع لزوم هر چه بهتر کارم را انجام دهم.

این نوشته را به اشتراک بگذارید:

منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

تست شخصیت شناسی/ در این تصویر چه می بینید؟