لوگوی اولین اسپین آف سریال Game of Thrones که BloodMoon نام دارد لو رفت


لوگوی اولین اسپین آف سریال Game of Thrones که BloodMoon نام دارد لو رفت

با پایان نه چندان خوشایند فصل آخر سریال حال وقت کار بر روی اسپین آف سریال Game of Thrones که Blood Moon نام دارد فرا رسیده است. فیلم‌برداری Bloodmoon، پیش‌درآمد سریال Game of Thrones آغاز شد مدتی قبل در همین ماه اعلام شده بود که فیلم‎برداری اولین اسپین آف سریال Game of Thrones در ایرلند شمالی شروع شده است این اسپین آف که Blood Moon نام گرفته بود...

با پایان نه چندان خوشایند فصل آخر سریال حال وقت کار بر روی اسپین آف سریال Game of Thrones که Blood Moon نام دارد فرا رسیده است.

مدتی قبل در همین ماه اعلام شده بود که فیلم‎برداری اولین اسپین آف سریال Game of Thrones در ایرلند شمالی شروع شده است این اسپین آف که Blood Moon نام گرفته بود اکنون لوگویی با همین نام دارد. قبل از لو رفتن لوگو بیشتر طرفداران فکر می‎کردند که Blood Moon نام رمزی این پروژه است و مدتی بعد نام اصلی آن مشخص خواهد شد ولی این طور که به نظر می‎رسد شبکه HBO حتی لوگویی با همین نام برای سریال طراحی کرده است.

در سایت طرفداراری Watchers on the Wall قبلا هم گفته شده بود که Blood Moon نام احتمالی این سریال است زیرا این نامی بود که روی ورقه‎های مربوط به سریال درج شده بود. اکنون تصویر جدیدی منتشر شده که نه تنها نام سریال بلکه لوگوی سریال یا شاید نسخه ساده شده آن را به ما نشان می‎دهد.

لوگوی اولین اسپین آف سریال Game of Thrones که BloodMoon نام دارد لو رفت

البته بسیار مهم است این را در نظر داشته باشید که شبکه HBO هنوز نه نام سریال و نه لوگوی منتشر شده را تایید نکرده است. شاید جفت آن‎ها موقتی باشند و پس از مدتی دستخوش تغییرات شوند به علاوه این تنها نامی نبوده که برای اسپین آف سریال Game of Thrones پیشنهاد داده شده است. جورج آر. آر. مارتین قبلا خود عنوان کرده بود که عنوان The Long Night نام قطعی این پروژه است ولی از آن جایی که از این نام برای قسمت سوم فصل هشتم استفاده شد عنوان سریال چیز دیگری خواهد بود. اگر نام واقعی سریال Blood Moon باشد امکان دارد لوگوی دیگری یا نسخه بهتری از همین لوگو برای سریال استفاده شود. البته هنوز مشخص نیست که عنوان سریال Blood Moon خواهد بود یا Bloodmoon و این که آن فلش یا نیزه روی لوگو به چه معنی است.

عنوان اسپین آف سریال Game of Thrones هر چه باشد، داستان آن در وستروسی کاملا متفاوت با آن چیزی که طرفداران در ذهن دارد اتفاق می‎افتد. این پیش درآمد طرفداران را به هزاران سال قبل از اتفاقات سریال Game of Throne می‎برد. این بدان معنی است که موجودات متفاوتی مثل ماموت‎ها را خواهیم دید. کمی قبل‎تر در همین هفته اکانت توییتری که روی اسپین آف سریال Game of Thrones تمرکز دارد عکسی از تابلویی در نزدیکی محل فیلم‎برداری سریال منتشر کرد که خبر از حضور ماموت‎ها در این سریال می‎دهد. مارتین هم قبلا در مصاحبه‎ای گفته بود:

وستروس کاملا متفاوت است. کینگزلندینگی در کار نیست. خبری از تخت آهنین و اژدهایان نخواهد بود. تارگرینی وجود نخواهد داشت. والریا تازه در شرف شکوفایی قرار دارد تا با اژدهایان امپراتوری عظیم خود را بسازند. ما در این جا با دنیایی متفاوت و قدیمی‎تر سر و کار داریم.

پس از ناراحتی طرفداران از شورانرهای سریال Game of Thrones دیوید بنیاف و دی. بی. وایس حال، «جین گلدمن» (Jane Goldman) شورانر اسپین آف سریال Game of Thrones است و مارتین و «اس. جی کلارکسون» (S.J. Clarkson) هم قرار است در این کار به او کمک کنند. این سریال هم مانند خود بازی تاج و تخت بازیگران زیادی خواهد داشت ولی نقش‎های اصلی توسط «نئومی واتس» (Naomi Watts) «نئومی اکی» (Naomi Ackie) «دنیس گوخ» (Denise Gough) «میراندا ریچاردسن» (Miranda Richardson) «جاش وایت‎هاوس» (Josh Whitehouse) «جیمی کمپبل باور» (Jamie Campbell Bower) «شیلا اتیم» (Sheila Atim) «ایوانو جرمایاه» (Ivanno Jeremiah) «الکس شارپ» (Alex Sharp) و «توبی رگبو» (Toby Regbo) بازی خواهند شد.

نظر شما درباره اسپین آف سریال Game of Thrones چیست؟ آیا این سریال می‎توانند موفقیت نسخه قبلی را تکرار کند؟

لوگوی اولین اسپین آف سریال Game of Thrones که BloodMoon نام دارد لو رفت

منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

مت دیمون پیشنهاد بازی در فیلم Avatar را رد کرد و میلیون‌ها دلار ضرر کرد