پریشیچ: به انتقال به منچستریونایتد خیلی نزدیک بودم؛ از کلوپ بابت آموختن فوتبال مدرن به من، متشکرم


پریشیچ: به انتقال به منچستریونایتد خیلی نزدیک بودم؛ از کلوپ بابت آموختن فوتبال مدرن به من، متشکرم

پریشیچ می‌داند که گزینه اول بایرن نبوده است.

طرفداری - ایوان پریشیچ، وینگر بایرن مونیخ از نقشی که یورگن کلوپ در پیشرفت او داشته می‌گوید.

به گزارش مترو، ستاره 30 ساله کروات گفت:

چقدر به پیوستن به منچستریونایتد نزدیک بودم؟ خیلی! تماس ژوزه مورینیو برای من اتفاق بسیار ویژه و خاصی بود. نه گفتن به او سخت بود. در واقع من واقعا از صمیم قلب می‌خواستم پیشنهادش را قبول کنم و به منچستریونایتد بروم. بازی کردن در همه لیگ‌های بزرگ، رویای من بود. ولی نشد و برای من اتفاق دردناکی بود. گرچه نمی‌خواهم وارد جزییات شوم. فقط خودم دو سال بعد دلایل واقعی قضیه را فهمیدم.

نقش کلوپ در پیشرفت تو؟ او به من مدرن بازی کردن را آموخت. گرچه برای آن آماده نبودم. عادت نداشتم از جلو شروع به دفاع کنم. حتی نمی‌دانستم این یک بازی دو سبکی است. یورگن فوتبال مدرن را به من یاد داد. باید از او به خاطر این قضیه تشکر کنم. در سال اول ما دوگانه را بردیم ولی وقتی دیدم در سال دوم وضعیتم تغییری نکرد، درخواست جدایی کردم. به کلوپ گفتم می‌خواهم جایی باشم که هر هفته بازی کنم. او گفت به تصمیمت احترام می‌گذارم و راه حلی پیدا خواهیم کرد.

پیوستن به بایرن مونیخ؟ درباره بایرن حرف می‌زنیم؛ یکی از پنج باشگاه برتر دنیا. این باشگاه همیشه در هر پستی چهار، پنج بازیکن را مدنظر دارد. من گزینه اول آنها نبودم. همه چیز خیلی سریع رخ داد. خلاصه‌ داستان این بود و همه می‌دانند: پس از مصدومیت سانه، بایرن ابتدا با اینتر و سپس ایجنت من تماس گرفت. یک شب با خانواده‌ام درباره پیشنهادشان فکر کردم و پاسخ مثبت دادم.


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

از صحبت‌های مدیرعامل سوءبرداشت شده؛ / مورایس: می‌خواهیم اول و سوم شویم