عیادت آیت‌الله دژکام از کارمند مصدوم جهاددانشگاهی فارس


عیادت آیت‌الله دژکام از کارمند مصدوم جهاددانشگاهی فارس

نماینده ولی فقیه در فارس و امام جمعه شیراز، با حضور در بیمارستان شهید رجایی از کارمند مصدوم جهاددانشگاهی استان فارس عیادت کرد.

آیت‌الله لطف‌الله دژکام صبح یکشنبه 3 آذر با حضور در بیمارستان شهید رجایی شیراز، ضمن عیادت از علی قائدیان، جهادگر مصدوم جهاددانشگاهی استان فارس، با پزشکان معالج در خصوص وضعیت جسمی او گفت و گو کرد.

امام جمعه شیراز را در این دیدار دکتر بابایی، رئیس و جوکار معاون پشتیبانی جهاددانشگاهی فارس و دکتر مصباحی رئیس بیمارستان شهید رجایی شیراز همراهی می‌کردند.

آیت‌الله دژکام، نماینده ولی فقیه در استان فارس، ضمن دعا برای شفای جهادگر مصدوم جهاددانشگاهی فارس، با والدین او گفت و گو و از آنان دلجویی کرد.

به گزارش ایسنا، علی قائدیان، یکی از اعضای تیم حفاظت فیزیکی جهاددانشگاهی فارس، است که در دومین روز از اغتشاشات شیراز و به دنبال حمله اغتشاشگران و آتش زدن ساختمان این نهاد، براثر سقوط از ارتفاع دچار مصدومیت شدید شد.

پدر علی قائدیان در گفت و گو با ایسنا گفت: هنوز وضعیت پسرم در شرایط ثابتی قرار نگرفته اگرچه در این روزها سطح هوشیاریش از 3 به 4 رسیده بود.

قائدیان با تاکید براینکه مسببان این حادثه را به خدا واگذار کرده و آنها را نمی بخشد، گفت: علی دومین فرزند خانواده شش نفری ما است که بخشی از بار زندگی را بر دوش می کشید.

او با قدردانی از مسئولان جهاددانشگاهی استان فارس و بیمارستان شهید رجایی شیراز گفت: تا کنون چندین عمل جراحی روی فرزندم انجام شده است.

پدر جهادگر مصدوم دانشگاهی استان فارس گفت: فرزندم در این حادثه از ناحیه هر سر، صورت، هر دو دست، لگن، کمر، کلیه و کبد، آسیب دیده بود که تاکنون عمل‌هایی برای ترمیم شکستگی‌ها و جلوگیری از خونریزی داخلی روی او انجام شده است.

به گزارش ایسنا، علی قائدیان، عضو جهاددانشگاهی استان فارس، از عصر یکشنبه 26 آبان که در حین حمله اغتشاشگران به ساختمان مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی، مصدوم شده و در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان شهید رجایی شیراز، بستری است.

ساختمان مرکز آموزشی جهاددانشگاهی فارس واقع در چهارراه عدالت شیراز، در جریان اغتشاشات اخیر این شهر، به آتش کشیده شد و کاملا سوخت.

عیادت آیت‌الله دژکام از کارمند مصدوم جهاددانشگاهی فارس

عیادت آیت‌الله دژکام از کارمند مصدوم جهاددانشگاهی فارس

عیادت آیت‌الله دژکام از کارمند مصدوم جهاددانشگاهی فارس

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فارس

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ویدیو / اظهارات جواد خیابانی درباره واگذاری سهام پرسپولیس و استقلال