2 دهیار متخلف پرداخت 100 میلیون ریال جزای نقدی محکوم شدند


2 دهیار متخلف پرداخت 100 میلیون ریال جزای نقدی محکوم شدند

مدیرکل حفاظت محیط زیست چهارمحال و بختیاری گفت: 2دهیار متخلف در شهرستان اردل به جرم تهدید علیه بهداشت عمومی به علت نامناسب بودن مرکز دفن پسماند به پرداخت 100 میلیون ریال جزای نقدی محکوم شدند.

شهرام احمدی اظهار کرد: ۲ دهیار در شهرستان اردل اقدام به رهاسازی فاضلاب از طریق انباشت غیراصولی و غیربهداشتی پسماندهای روستا و تهدید علیه بهداشت عمومی کرده بودند و با توجه به اخطاریه‌های مکرر و بی‌توجهی این دهیاران متخلف، پرونده آن‌ها به دستگاه قضایی ارجاع داده شد.

وی افزود: به استناد قانون این ۲ دهیار مجرم شناخته شده و هر کدام به پرداخت ۵۰ میلیون ریال جزای نقدی در حق صندوق دولت محکوم شدند.

بر اساس گزارش روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست چهارمحال و بختیاری، مدیرکل حفاظت محیط زیست استان ادامه داد: بر اساس تصمیم دادگاه در راستای ساماندهی و مدیریت پسماند توسط این دهیاران، قرار تعلیق برای حکم آن‌ها به مدت یکسال صادر شد تا در زمان تعلیق برابر قانون و مقررات رفتار کنند.

احمدی در پایان تصریح کرد: سال گذشته یک‌هزار و ۴۲۱ پایش محل دفن پسماند در استان انجام شد که ۱۷۶ مورد اخطاریه به شهرداری و دهیاری‌های متخلف در زمینه دفن غیر بهداشتی و نامناسب پسماند صادر شد.

انتهای پیام


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

تست شخصیت شناسی/ در این تصویر چه می بینید؟