رییس هیات ورزش‌‎های کارگری همدان انتخاب شد


رییس هیات ورزش‌‎های کارگری همدان انتخاب شد

همدان- ایرنا- صادق نوری به عنوان رییس هیات ورزش‌‎های کارگری همدان انتخاب و معرفی شد.

مجمع انتخابات هیات ورزش های کارگری همدان امروز /یکشنبه/ با حضور بیژن خراسانی نائب رییس فدراسیون ورزش کارگری کشور و محسن جهانشیر مدیرکل ورزش و جوانان همدان برگزار شد.

در این انتخابات صادق نوری با کسب ۲۱ رای از ۲۱ رای ماخوذه به مدت چهار سال سکان ریاست هیات ورزش های کارگری استان همدان را به دست آورد.

انتخابات هیات ورزش های کارگری استان همدان برای نخستین بار به طور رسمی برگزار شد.

نائب رییس فدراسیون ورزش های کارگری کشور در این مجمع با تاکید بر ارتقا سطح سلامت روانی و جسمانی کارگران گفت: افزایش سلامت در محیط های کارگری منجر به ارتقا سطح بهره وری و تولید کیفی می شود.

بیژن خراسانی افزود: نیمی از جمعیت کشور را کارگران و خانواده آنها تشکیل می دهند و باید به ترویج ورزش در بین آنها توجه شود.

وی توسعه ورزش قهرمانی در کارگران را مفید دانست و بیان کرد: در سه دوره مسابقات جهانی کارگری در بین ۱۰ کشور برتر دنیا بوده ایم و سال قبل نیز توانستیم در رده سوم قرار بگیریم.

خراسانی خاطرنشان کرد: این موفقیت با حمایت هیات های استان ها صورت گرفت و در تلاش هستیم این روند تداوم یابد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان نیز در این نشست گفت: توجه مسوولان به ورزش کارگری منجر به توسعه ورزش همگانی و قهرمانی می‌شود.

محسن جهانشیر افزود: حضور جامعه کارگری باعث موج آفرینی در ورزش خواهد شد و به طور قطع در تولید، اشتغال، شادابی و نشاط جامعه کارگری تاثیر موثرخواهد گذاشت.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

ویژگی های افراد دو جنسه یا همان ترانس ها چگونه است ؟