چهار هزار مددجو به طور مستمر از کمیته امداد ساوه خدمات دریافت می‌کنند


چهار هزار مددجو به طور مستمر از کمیته امداد ساوه خدمات دریافت می‌کنند

ساوه - ایرنا - رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان ساوه گفت: ماهانه حدود چهار هزار و 100 مددجوی نیازمند به صورت مستمر از این نهاد حمایتی خدمات دریافت می‌کنند.

«عباس محمدی هزاوه» شامگاه سه شنبه در آیین آغاز به کار پانزدهمین مرکز نیکوکاری ساوه در مسجد امام سجاد(ع) این شهر، افزود: در مجموع افراد تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) در سطح این شهرستان هفت هزار و ۳۰۰ نفر است و بر اساس برنامه بخشی از این افراد پس از توانمندسازی و اشتغال به کار از چرخه حمایتی خارج و نیازمندان جدیدی جایگزین آنها می شوند.

وی افزود: هدف کمیته امداد امام خمینی (ره) از ایجاد مراکز نیکوکاری واگذاری امور به مردم برای کاستن از فرایندهای پیچیده اداری و افزایش سطح مشارکت است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان ساوه گفت: مرکز نیکوکاری امام سجاد (ع) قرار است در محله کارگر و اطراف آن به فعالیت های حمایتی و نظارتی اقدام کند تا تنگناها و مشکلات نیازمندان واقعی برطرف شود.

محمدی اظهار داشت: مراکز نیکوکاری به عنوان یک کمیته امداد کوچک در دل محله های شهر عمل می‌کنند تا با رفع مشکلات افراد نیازمند در هر محله از پیامدهای فقر کاسته شود.

وی افزود: ایجاد ۲۰ مرکز نیکوکاری تا پایان امسال در برنامه کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان ساوه قرار دارد.

شهرستان ساوه دارای ۲۹۰ هزار نفر جمعیت در قالب چهار شهر و ۲۳۰ روستا است.

۸۱ هزار و ۸۱۶ نفر در قالب ۴۴ هزار و ۸۲۴ خانوار از خدمات حمایتی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان مرکزی بهره مند هستند.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

مرمت عمارت تاریخی کشاورز صدر در خمین کلید خورد