ترافیک در جاده هراز پرحجم و سنگین است


ترافیک در جاده هراز پرحجم و سنگین است

تهران- ایرنا- معاون راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان‌ تهران اعلام کرد: تردد خودروها در مسیر هراز بسیار پرحجم و سنگین است از رانندگان درخواست می شود جاده فیروزکوه را برای سفر انتخاب کنند.

عادل مصدقی عصر جمعه به خبرنگار ایرنا گفت: ترافیک در مسیرهای تهران- کرج و همچنین امامزاده داود (ع) به سمت تهران نیز نیمه سنگین است.

معاون راهداری استان تهران ادامه داد: در مسیرهای قم، پاکدشت و فشم به سمت تهران تردد خودروها بصورت پرحجم در جریان است.

وی همچنین درباره وضعیت جوی در جاده های استان تهران نیز گفت: در حال حاضر هیچ سامانه بارشی در استان فعال نیست اما طبق پیش بینی هواشناسی از ساعات آینده این سامانه بارشی مسیرهای کوهستانی و شمالی استان تهران را فرا می گیرد.

به گفته مصدقی، تیم های عملیاتی راهداری در تمامی مسیرهای استان حضور دارند و در صورت نیاز خدمات برف روبی و شن پاشی را نیز انجام می دهند.

وی خاطرنشان کرد: در بارش ساعات بامدادی چهارشنبه تا روز پنجشنبه عوامل راهداری در جاده های استان تهران حدود ۴ هزار تن نمک و شن پاشی کردند.

معاون راهداری استان تهران به رانندگان توصیه کرد به هنگام سفر در مسیرهای کوهستانی و شمالی استان خودرو خود را به زنجیر چرخ مجهز کنند و جهت اطلاع از آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده ها به سامانه ۱۴۱ تماس حاصل کنند.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

پیکر مطهر «شهید امیرعلی محمدیان» در شهرری تشییع شد