بازی جدید Batman یک ریبوت برای آغاز یک جهان بازی‌های ویدئویی DC خواهد بود


بازی جدید Batman یک ریبوت برای آغاز یک جهان بازی‌های ویدئویی DC خواهد بود

در چند سال گذشته شایعات زیادی در مورد بازی جدید Batman وجود داشته‌اند و از طرف دیگر استودیو Rocksteady و ناشر آن‌ها WB Games Montreal در این مورد هیچ واکنشی نشان نداده‌اند. در ادامه خبر همراه گیم‌شات باشید. چند هفته پیش بود که یک تیزر مرموز از بازی جدید Batman منتشر شده بود و از انجایی که هیچ اطلاعات دقیقی در اختیار ما قرار نداده، انتظار می‌رود...

در چند سال گذشته شایعات زیادی در مورد بازی جدید Batman وجود داشته‌اند و از طرف دیگر استودیو Rocksteady و ناشر آن‌ها WB Games Montreal در این مورد هیچ واکنشی نشان نداده‌اند. در ادامه خبر همراه گیم‌شات باشید.

چند هفته پیش بود که یک تیزر مرموز از بازی جدید Batman منتشر شده بود و از انجایی که هیچ اطلاعات دقیقی در اختیار ما قرار نداده، انتظار می‌رود در آینده اطلاعات بیشتری منتشر شود. اما اکنون یک شایعه جدید منتشر شده است که اطلاعات بسیار جالبی را شامل می‌شود.

بنابر صحبت‌های یک منابع ناشناس، بازی جدید Batman قرار است یک ریبوت و آغاز راه جدیدی برای این سری باشد. پیش از این قرار بود یک دنباله مستقیم برای Batman: Arkham Knight ساخته شود که بر روی پسر بروس وین، دیمین وین، تمرکز داشت. البته قبل از این نیز اخباری مربوط به شخصیتِ پسر بروس وین و کنسل شدن آن پروژه نیز درز پیدا کرده بودند.

بنابر تازه‌ترین شایعات، نسخه جدید قرار است پاییز سال آینده منتشر شود و بر روی کنسول‌های نسل نهم، پلی‌استیشن 5 و ایکس‌باکس سری ایکس، در دسترس باشد. این بازی آغاز کننده یک دنیای بازی‌های ویدئویی برای DC خواهد بود. همچنین قرار است Rocksteady یک بازی دیگر از جهان DC را با فاصله کم از ان منتشر کند.

در چند سال گذشته اخبار تایید نشده زیادی نیز راجب بازی Superman شنیده‌ایم که ظاهرا برای نسل نهم در دست توسعه قرار دارد. با این وجود Rocksteady در گذشته اعلام کرده است که بر روی بازی Superman کار نمی‌کند. به همین خاطر نمی‌توان به صحت این شایعه اطمینان زیادی داشت و باید منتظر یک اعلام رسمی از سوی این استودیو و ناشر باشیم.

بازی جدید Batman یک ریبوت برای آغاز یک جهان بازی‌های ویدئویی DC خواهد بودبازی جدید Batman یک ریبوت برای آغاز یک جهان بازی‌های ویدئویی DC خواهد بود

منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

گجت نیوز: تاریخ آغاز فصل چهارم بازی اپکس لجندز (Apex Legends) مشخص شد