رونمایی از ECU داخلی در آذین الکترونیک


رونمایی از ECU  داخلی در آذین الکترونیک

خط تولید دسته سیم انواع خودروی سواری در راستای نهضت داخلی سازی قطعات با ظرفیت تولید روزانه 700 ست در شرکت آذین الکترونیک پیشرو راه اندازی و از نمونه ECU تولیدی در شرکت آذین الکترونیک ایده رونمایی شد. کیوان فخری مدیرعامل شرکت آذین الکترونیک پیشرو، در مراسم افتتاح این خط تولید گفت:‌ خط تولید دسته سیم با 60 درصد داخلی سازی و با سرمایه گذاری 45...

خط تولید دسته سیم انواع خودروی سواری در راستای نهضت داخلی سازی قطعات با ظرفیت تولید روزانه 700 ست در شرکت آذین الکترونیک پیشرو راه اندازی و از نمونه ECU تولیدی در شرکت آذین الکترونیک ایده رونمایی شد.
کیوان فخری مدیرعامل شرکت آذین الکترونیک پیشرو، در مراسم افتتاح این خط تولید گفت:‌ خط تولید دسته سیم با 60 درصد داخلی سازی و با سرمایه گذاری 45 میلیارد تومانی به بهره برداری رسیده است.
وی افزود:‌‌ در مرحله دوم قرار است، ظرفیت تولید دسته سیم در این شرکت از 700 ست در روز به 1000 ست افزایش یابد. فخری تاکید کرد: ‌دسته سیم های تولیدی این شرکت از نظر کیفیت با مشابه خارجی آن رقابت می کند.

مدیرعامل شرکت آذین الکترونیک پیشرو از مدیرعامل ایران خودرو خواست تا در سال آینده دسته سیم مورد نیاز محصولات تولیدی از این شرکت تامین شود.

فرشاد مقیمی مدیرعامل ایران خودرو نیز آمادگی این شرکت برای تامین نیاز به دسته سیم محصولات تولیدی از شرکت الکترونیک پیشرو را اعلام کرد.

در ادامه این مراسم که با هدف معرفی آخرین دستاوردهای ساخت داخل گروه آذین خودرو برگزار شده بود، از نمونه های ECU تولیدی شرکت آذین الکترونیک ایده نیز رونمایی شد.

علیرضا مفتاحی مدیرعامل شرکت آذین الکترونیک ایده، در گفت وگو با خبرنگار پرشین خودرو گفت: برای اولین بار در ایران، ECU از نسل اتوموتیو با نرم افزار و سخت افزار کاملا داخلی در شرکت آذین الکترونیک ایده تولید می شود که می تواند زمان و برنامه ریزی کالیبراسیون ECU را به شدت کاهش دهد.

وی با اشاره به قابلیت های ECU تولیدی در گروه آذین خودرو اظهار داشت: این مدل ECU با هر مدل EMS امکان کالیبراسیون و هماهنگی دارد و برای تمامی خودروهای تولیدی ایران خودرو و سایپا قابل استفاده است.

مفتاحی، همچنین از تولید روزانه 500 ای سی یو تا پایان امسال در این شرکت خبر داد و گفت: نمونه ECU تولیدی در شرکت آذین الکترونیک علاوه بر کاهش ارزبری در حوزه تحقیق و توسعه، و کایبراسیون کاهش هزینه را به همراه خواهد داشت.

این مراسم که با حضور نایب رئیس هیات مدیره ایران‌ خودرو، مدیرعامل ساپکو و جمعی از اعضای هیات مدیره انجمن صنایع همگن قطعه سازی و هیات مدیره گروه آذین خودرو برگزار شده بود، مدیرعامل ایران خودرو از نمونه صندلی های طراحی شده برای خودروهای پژو 2008 و 308 و ... جدید توسط شرکت فپسکو ( FAPSCO) در گروه صنعتی آذین خودرو رونمایی کرد.

در پایان بازدید فرشاد مقیمی مدیرعامل ایران خودرو از توانمندی های گروه آذین خودرو در اولین جنبش و پویش ملی و رویداد استارتاپی شتاپ که توسط مرکز علمی کاربردی گروه آذین خودرو برگزار می شود، رونمایی کرد.

منبع:پرشین خودرو


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

درگ شاسی‌بلندهای اسپرت، پورشه ماکان GTS یا جگوار SVR