توتو ولف: مرسدس قطعا در فرمول یک 2021 حضور خواهد داشت


فرمول یک ایران – برخلاف شایعه های اخیر، مرسدس و توتو ولف قطعا در فرمول یک ماندنی هستند و قرار نیست در پایان این فصل فرمول یک را ترک کنند. مرسدس همانند اکثر رقبا هنوز قراردادش را با لیبرتی مدیا تمدید نکرده است. برخی شایعه ها حاکی از آن بود که شرکت آلمانی علاقه ای به تمدید قرارداد هم ندارد و آماده فروش تیم فرمول یک خود است. بر اساس این شایعه ها،...

فرمول یک ایران – برخلاف شایعه های اخیر، مرسدس و توتو ولف قطعا در فرمول یک ماندنی هستند و قرار نیست در پایان این فصل فرمول یک را ترک کنند.

مرسدس همانند اکثر رقبا هنوز قراردادش را با لیبرتی مدیا تمدید نکرده است. برخی شایعه ها حاکی از آن بود که شرکت آلمانی علاقه ای به تمدید قرارداد هم ندارد و آماده فروش تیم فرمول یک خود است. بر اساس این شایعه ها، مدیر فعلی تیم یعنی توتو ولف قرار بود با لارنس استرول همکاری کند و تیم را تحت عنوان استون مارتین اداره کند.

این شایعه زمانی کم رنگ شد که لارنس با استون مارتین قرارداد بست اما ادامه همکاری را بر پایه تیم فعلی خود یعنی ریسینگ پوینت گذاشت. و حالا توتو ولف هم هرگونه خروج از فرمول یک را تکذیب می کند:

مرسدس قطعا در 2021 رقابت خواهد کرد. ما می خواهیم بمانیم و فرمول یک برای ما معنی و مفهوم دارد.

توتو ولف: مرسدس قطعا در فرمول یک 2021 حضور خواهد داشتتوتو ولف: مرسدس قطعا در فرمول یک 2021 حضور خواهد داشت لوئیس همیلتون و والتری بوتاس

البته توتو ولف روی این موضوع تاکید داشت که فرمول یک هم باید برای مرسدس قدم هایی بردارد. ولف و مرسدس نقش مهمی را در این رقابت ها بازی می کنند و در حال حاضر هم از قرارداد و قوانین جدید لیبرتی مدیا رضایت کامل ندارند.

همین حالا هم مرسدس اجازه نهایی شدن برخی تغییرات موتوری برای 2021 را نداده است. مرسدسی ها به نوعی تضمین احتیاج دارند که نشان دهد قوانین پنج سال آینده چه خواهد بود:

قوانین کلی باید درست باشند. فرمول یک باید در این راستا قدم بردارد.

ما می خواهیم قراردادی داشته باشیم که مناسب باشد. این به آن معنی نیست که می خواهیم برای مرسدس چیز بیشتری بگیریم. این باید یک قرارداد منصفانه باشد. برای ما و دیگر تیم های کوچک.

این فصل برای مرسدس می تواند به معنی رسیدن به 7 قهرمانی جهانی پی در پی تیمی و راننده ای باشد. در این میان لوییس همیلتون هم می تواند به رکورد فوق العاده مایکل شوماخر برسد و هفتمین قهرمانی جهانی خود را کسب کند.

این نوشته را به اشتراک بگذارید:

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

تست شخصیت شناسی/ در این تصویر چه می بینید؟