استیم تنها طی یک هفته بار دیگر رکورد بازیکنان همزمان خود را سکشت


استیم تنها طی یک هفته  بار دیگر رکورد بازیکنان همزمان خود را سکشت

شرایط برای استیم و استودیو ولو بسیار خوب پیش می‌رود و جدا از موفقیت‌های بازی Half-Life: Alyx، استیم توانسته بار دیگر رکورد تعداد بازیکنان همزمان خود را بکشند. هفته پیش استیم یک رکورد جدید در زمینه تعداد بازیکنان همزمان خود ثبت کرد و 23 میلیون نفر به صورت همزمان بر روی فروشگاه بازی می‌کردند. اکنون پس از گذشته تنها یک هفته دوباره این رکورد شکسته...

شرایط برای استیم و استودیو ولو بسیار خوب پیش می‌رود و جدا از موفقیت‌های بازی Half-Life: Alyx، استیم توانسته بار دیگر رکورد تعداد بازیکنان همزمان خود را بکشند.

هفته پیش استیم یک رکورد جدید در زمینه تعداد بازیکنان همزمان خود ثبت کرد و 23 میلیون نفر به صورت همزمان بر روی فروشگاه بازی می‌کردند. اکنون پس از گذشته تنها یک هفته دوباره این رکورد شکسته شده است و بیشتر از 24 میلیون نفر در ثبت آن نقش داشته‌اند.

دلیل اصلی این رکورد شکنی‌های پیاپی را می‌توان پاندمی ویروس کرونا دانست که خیلی از افراد را خانه نشین کرده است. نه تنها استیم، بلکه همه فروشگاه‌ها آنلاین در این روزها اوضاع بسیار خوبی داشته‌اند. از طرف دیگر بازی‌های مورد انتظار بسیار مثل Mount and Blade 2: Bannerlord و Resident Evil 3 منتشر شده‌اند.

با وجود اینکه قرنطینه‌ شدن مردم در کشورهای مختلف همچنان ادامه دارد، انتظار می‌رود که این رکورد بازهم بهبود یابد. در ماه آینده نیز دو بازی Trials of Mana از سوی اسکوئر انیکس و Gears Tactics از سوی استودیو The Coalition و مایکروسافت بر روی این فروشگاه در دسترس خواهند بود.

جدا از استیم، ولو با عرضه بازی بازی Half-Life: Alyx نه تنها با استقبال بسیار خوب منتقدان روبه رو شده است، بلکه توانسته اوضاع را برای هدست واقعیت مجازی خود نیز بسیار مناسب کند. بزرگ‌ترین تهدید برای موفقیت استیم، فروشگاه اپیک گیمز محسوب می‌شود که با توجه به این اعداد و ارقام به نظر نمی‌رسد که توانسته باشد در این زمینه موفق باشد.

استیم تنها طی یک هفته  بار دیگر رکورد بازیکنان همزمان خود را سکشتاستیم تنها طی یک هفته  بار دیگر رکورد بازیکنان همزمان خود را سکشت


بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

همه چیز درباره خریدی متفاوت در دبی