تریلر جدیدی از سریال Castle Rock منتشر شد + مشخص شدن تاریخ پخش


تریلر جدیدی از سریال Castle Rock منتشر شد + مشخص شدن تاریخ پخش

سریال Castle Rock که قرار است تمام آثار «استفن کینگ» (Stephen King) را در یک جهان خیالی گرد هم آورد، یکی از مورد انتظارترین و هیجان‌انگیزترین سریال‌هاییست که در آینده‌ای نزدیک قرار است شاهد آن باشیم. این سریال قرار است به صورت مشترک توسط کینگ و «جی جی آبرامز» (J.J. Abrams) ساخته شود. بدون...

سریال Castle Rock که قرار است تمام آثار «استفن کینگ» (Stephen King) را در یک جهان خیالی گرد هم آورد، یکی از مورد انتظارترین و هیجان‌انگیزترین سریال‌هاییست که در آینده‌ای نزدیک قرار است شاهد آن باشیم. این سریال قرار است به صورت مشترک توسط کینگ و «جی جی آبرامز» (J.J. Abrams) ساخته شود.

بدون ذره‌ای شک، استفن کینگ یکی از بزرگترین داستان‌نویسان قرن 20 و 21 است. داستان‌های او آنقدر جذاب هستند که حجم وسیعی از آن‌ها تبدیل به فیلم‌ها و بعضا سریال‌های مختلف شده‌اند. آثار استفن کینگ انقدر موفق بوده‌اند که نام بردن صرفا آثار شاخص او هم از حوصله این متن خبری به دور است اما برای آن دسته از دوستانی که احیانا با استفن کینگ آشنایی ندارند، باید بگوییم که شاهکارهایی مانند «رستگاری در شاوشنک» (The Shawshank Redemption) و «مسیر سبز» (The Green Mile) درمیان آثار غیر ترسناک و آثار بزرگ و جریان‌سازی همچون Carrie و The Shining در میان آثار ترسناک و هیجان انگیز، همه و همه اقتباسی از آثار استفن کینگ بزرگ هستند. به همین دلیل وقتی متوجه می‌شویم سریال Castle Rock قصد دارد تمام آثار استفن کینگ را وارد یک دنیای خیالی کند و شخصیت‌های بعضا اسطوره‌ای کینگ را در این دنیا به نمایش درآورد، ناخوداگاه با تک تک سلول‌های بدنمان احساس هیجان می‌کنیم! مخصوصا با توجه به اینکه این سریال قرار است توسط خود استفن کینگ و با همراهی جی جی آبرامز (خالق شاهکاری به نام Lost) ساخته شود.

تاکنون اخبار زیادی از سریال Castle Rock منتشر شده است ولی نوع و سبک این خبرها به گونه‌ای بوده که ما الان به طور کامل تیم سازنده و بازیگران این سریال را می‌شناسیم و کاملا می‌دانیم که این سریال چه فضایی خواهد داشت اما در رابطه با داستان سریال، عملا هیچ چیز نمی‌دانیم. نام این سریال Castle Rock است که نام یکی از شهرهای واقع در ایالت «مِین» (Maine) آمریکاست و 4تا از رمان‌های استفن کینگ یعنی Cujo و Needful Things و The Dead Zone و The Dark Half هم در همین شهر رخ داده‌اند. در ادامه می‌توانید تریلری که به تازگی از این سریال منتشر شده را نیز مشاهده کنید تا پس از آن یک بررسی خیلی کوتاه هم روی تریلر داشته باشیم.

.namasha-embed .namasha-embed-iframe

شاید اولین چیزی که در این تریلر نظرمان را به خود جلب می‌کند، این باشد که این سریال قرار است مانند اکثر آثار استفن کینگ، فضایی تاریک و تاحدودی مخوف داشته باشد. پس از آن، احتمالا نظرمان به زندان شاوشنک و اشارات بیشماری که در این تریلر به شخصیت‌ها و رمان‌های مختلف استفن کینگ شده، جلب می‌شود. به عنوان مثال در این تریلر اشاره‌ای مستقیم به «پنی‌وایز» (Pennywise) یا همان دلقک معروف رمان IT شده است. بعد از این موارد، تیم بازیگری سریال، نظرمان را به خود جلب می‌کند. در Castle Rock بازیگران زیادی حضور دارند اما نکته جالب توجه این است که تعداد زیادی از این بازیگران، پیش از این هم در فیلم‌ها و سریال‌هایی که از آثار استفن کینگ اقتباس شده، بازی کرده‌اند. از این موضوع شاید بتوان این برداشت را کرد که این بازیگران، یا حداقل برخی از آنها‌ همان نقش‌هایی را برعهده دارند که پیش از این هم در دیگر اقتباس‌هایی که از آثار کینگ صورت گرفته، داشتند. به عنوان مثال در این میان میتوانیم به‌ «بیل اسکارسگارد» (Bill Skarsgard) که در فیلم IT نقش پنی‌‌وایز را برعهده داشت و یا «سیسی اسپسک» (Sissy Spacek) که در فیلم Carrie (نسخه اورجینالش که در سال 1976 اکران شد) نقش «کَری وایت» (Carrie White) را برعهده داشت، اشاره کنیم.

البته برای شخص من و دیگر عاشقان سریال Lost، جذاب‌ترین بازیگری که در این سریال حضور دارد، «تِری او-کوئین» (Terry O’Quinn) است. مطمئنا طرفداران Lost بازی فوق‌العاده او در نقش «جان لاک» (John Locke) را به خوبی به خاطر می‌آورند. نقشی که برای او به جز شهرت، جوایز معتبری همچون Emmy را نیز به ارمغان آورد.

تریلر جدیدی از سریال Castle Rock منتشر شد + مشخص شدن تاریخ پخش

اما بالاخره تاریخ پخش سریال Castle Rock هم مشخص شده است. رسانه Hulu قرار است سه قسمت ابتدایی این سریال را در تاریخ 3 مرداد همین امسال (25 جولای 2018) به صورت همزمان منتشر کند. با توجه به اینکه فصل اول Castle Rock قرار است 10 قسمت داشته باشد، هنوز مشخص نیست که Hulu‌ بقیه قسمت‌ها را چگونه منتشر خواهد کرد ولی احتمالا هفت قسمت بعدی، به صورت هفتگی منتشر خواهند شد.

درنهایت هم به دو نکته جالب توجه که شاید در جریانشان نباشید، اشاره کنیم. اول اینکه بسیاری از رمان‌های استفن کینگ، به گفته خود او و به عقیده بسیاری از طرفداران آثار وی، در یک دنیا رقم می‌خورند. اما این رمان‌ها هرگز با یکدیگر تداخل نداشته‌اند و سریال Castle Rock اولین اثری می‌شود که داستان‌های استفن کینگ را با هم تداخل می‌دهد. اینکه خود استفن کینگ یکی از خالقان این سریال است هم خیال ما را راحت می‌کند که این تداخل به نحوی درست صورت خواهد گرفت. نکته دوم هم این است که جی جی آبرامز و استفن کینگ پیش از این هم با یکدیگر همکاری داشته‌اند. سریال نسبتا موفق 11.22.63 که «جیمز فرانکو» (James Franco) نقش اصلی آن را برعهده داشت هم به صورت مشترک توسط کینگ و آبرامز ساخته شده است.

اما نظر شما در رابطه با این سریال چیست؟ آیا فکر می‌کنید Castle Rock حرفی برای گفتن نخواهد داشت و خیلی زود کنسل می‌شود؟ یا فکر می‌کنید که این سریال می‌تواند تبدیل به چیزی مانند Game Of Thrones برای شبکه Hulu شود و همراه با سریال The Handmaid’s Tale پرچم‌دار این رسانه می‌شود؟

' ); w.anetworkParams[ ad.id ] = ad; d.write( '
تریلر جدیدی از سریال Castle Rock منتشر شد + مشخص شدن تاریخ پخش

منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

شایعه: تاریخ عرضه و عناوین انحصاری پلی‌استیشن 5 لو رفت