از جدیدترین کنترل ایکس‌باکس وان رونمایی شد


از جدیدترین کنترل ایکس‌باکس وان رونمایی شد

جدیدترین کنترل ایکس‌باکس وان با طراحی بسیار زیبای ارتشی معرفی شده‌اند که چیزی حدود سه هفته دیگر به صورت رسمی وارد بازار خواهند شد. این کنترل‌ها در سایت majornelson معرفی شده‌اند و متعلق به مجموعه‌ای از کنترل‌ها هستند که در طراحی آن‌ها از ابزار و تکنولوژی ارتشی الهام گرفته شده است. رنگ غالب این...

جدیدترین کنترل ایکس‌باکس وان با طراحی بسیار زیبای ارتشی معرفی شده‌اند که چیزی حدود سه هفته دیگر به صورت رسمی وارد بازار خواهند شد.

این کنترل‌ها در سایت majornelson معرفی شده‌اند و متعلق به مجموعه‌ای از کنترل‌ها هستند که در طراحی آن‌ها از ابزار و تکنولوژی ارتشی الهام گرفته شده است. رنگ غالب این کنترل‌ها سبز است که چندین نقطه نرنجی به زیبایی بیشتری بخشیده است و یک آرم ارتشی نیز در جلو آن قرار داده شده است. این دسته که The Combat Tech نام دارد همانند دو نسخه پیشین خود، Recon و Patrol Tech، جنس دستگیره آن با دیگر نقاط فرق دارد تا اینگونه بهتر در دست قرار گیرد.

همانند دیگر دسته‌های ایکس‌باکس وان، کنترل The Combat Tech نیز بیم سیم بوده و یک جک 3.5 میلی متری برای هدفون دارد. این دسته همچنین دارای بلوتوث است تا به پی‌سی‌هایی که ویندوز 10 دارد مصتل شود. نکته مهم سازگاری کنترل The Combat Tech با هدست واقعیت مجازی Samsung Gear VR است.

از جدیدترین کنترل ایکس‌باکس وان رونمایی شد

این دسته در فروشگاه‌ها 70 دلار قیمت خواهد داشت و در بعضی مناطق، با تهیه آن از یک اشتراک طلایی 14 روزه رایگان و سرویس and Xbox Games Pass بهره‌مند خواهید شد.

در چند روز گذشته شاهد اخبار خوبی مربوط به ایکس‌باکس وان بوده‌ایم که اولی اطلاعات مربوط به به روزرسانی بهاری این کنسول و دیگری تریلر جدید از بازی Sea of Thieves است.

' ); w.anetworkParams[ ad.id ] = ad; d.write( '
از جدیدترین کنترل ایکس‌باکس وان رونمایی شد

منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

دانلود بازی استراتژیکی «جنگ تاکتیکی» اندروید (+مود)