پویش همدلی مومنانه برای تهیه سبد غذایی نیازمندان در زنجان آغاز شد


پویش همدلی مومنانه برای تهیه سبد غذایی نیازمندان در زنجان آغاز شد

زنجان- ایرنا - مدیرکل بهزیستی استان زنجان گفت: پویش همدلی مومنانه همزمان با ماه مبارک رمضان با هدف تهیه سبد غذایی نیازمندان در این استان آغاز شده است.

محمد محمدی قیداری روز پنجشنبه بابیان این مطلب به خبرنگار ایرنا افزود: این پویش در راستای تامین بسته های غذایی و معیشتی همچنین سایر نیازهای مددجویان با تاسی از منش و جوانمردی مولای متقیان حضرت علی ابن ابیطالب(ع) آغاز شده است و هم استانی ها و خیران می توانند در این پویش شرکت کنند.
وی با اشاره به بیانات و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب مبنی بر کمک‌های مومنانه به افراد نیازمند اضافه کرد: امسال به علت شیوع ویروس کووید ۱۹ و آسیب دیدگی بیشتر اقشار ضعیف و دوری از تجمعات، پویش استانی همدلی مومنانه راه‌اندازی شده تا خیران و نیکوکاران سفره‌های خود را در قالب سبدهای غذایی یا وجه نقد به سفره مددجویان بهزیستی متصل کنند.

این مسؤول ادامه داد: بسته های ارزاق و سایر لوازم بهداشتی مورد نیاز افراد واجد شرایط تهیه و به موقع در اختیار آنان قرار می گیرد تا بتوانند از فضیلت ماه مبارک رمضان بهره مند شوند.

وی اظهار داشت: بر این اساس خیران می توانند نذورات و کمک‌های خود را به حساب ۲۱۰۰۹۱۴۳۴۵۲۴۱۱۱ نزد بانک توسعه تعاون مشارکت های مردمی بهزیستی استان و یا به شماره کارت مجازی ۵۰۲۹۰۸۱۰۱۰۳۲۱۸۰۶ واریز کنند.

مدیرکل بهزیستی استان زنجان ادامه داد: طی سال گذشته بیش از ۱۱ هزار بسته غذایی به ارزش نزدیک به ۴ میلیارد ریال در بین جامعه هدف توزیع شد که امیدواریم خیران امسال نیز چون سال های گذشته به نیت خود که اطعام و اکرام همنوعان است عمل کنند.

وی خاطرنشان کرد: بهزیستی سازمانی مردمی است و برپایه مشارکت و حمایت مردم از جامعه هدف فعالیت می کند و بیشتر فعالیت های آن به مردم واگذار شده است.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

تصاویر | سریع‌ترین 0 تا 100 خودروهای زمین