پایان‌نامه‌های تحصیلات تکمیلی در حوزه ورزش و جوانان بوشهر حمایت می‌شود


پایان‌نامه‌های تحصیلات تکمیلی در حوزه ورزش و جوانان بوشهر حمایت می‌شود

بوشهر-ایرنا- مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر گفت: این اداره کل از پایان‌نامه‌های تحصیلات تکمیلی در حوزه ورزش و جوانان که موضوع آنها مورد تایید شورای پژوهش و فناوری قرار گیرد، حمایت می‌کند.

به گزارش ایرنا، احمد بهروزیان فرد روز چهارشنبه اعلام کرد: اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر از فعالیت‌های پژوهشی در قالب پایان نامه‌های دانشجویان تحصیلات تکمیلی که مرتبط با مسئله‌یابی و رفع موانع و مشکلات حوزه ورزش و جوانان استان صورت گیرد، حمایت می‌کند.

وی افزود: پذیرش و حمایت از پایان نامه‌های موردنظر، مشروط به تصویب موضوع و پیشنهادنامه ارائه شده در شورای پژوهش و فناوری اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر است و پژوهشکر در پروپزال ارائه شده مبلغ پیشنهادی خود را بیان می‌کند.

بهروزیان فرد عنوان کرد: ارائه الگویی به منظور توسعه کسب و کارهای ورزشی برای بانوان استان، بررسی راهکارهای جذب و حفظ حمایت کنندگان مالی و خیران ورزش یار در استان، بررسی چالش‌های تعامل اجتماعی بانوان جامعه ورزش در فضای مجازی استان، شناسایی و تحلیل زمینه‌های بالقوه برای توسعه کسب و کار با رویکرد کارآفرینی اجتماعی برای حل مسائل ورزش و جوانان استان بوشهر بخشی از موضوعاتی است که اداره کل ورزش و جوانان از پژوهش در آن حمایت می‌کتد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر ادامه داد: شناسایی و تحلیل موانع و آسیب‌های پیش روی کسب و توسعه شایستگی‌های ضروری زندگی و کسب و کار، طراحی الگویی مفهومی و عملیاتی برای توسعه و بلوغ فرهنگی و شناسایی و تحلیل موانع و آسیب‌های پیش روی توسعه فرهنگی در بین جوانان استان بوشهر از موضوعات مورد حمایت این اداره در حوزه جوانان است.

وی اضافه کرد: طراحی الگویی مفهومی و عملیاتی برای ارزیابی و انتخاب جوان شایسته و طراحی الگوی نظام جانشین پروری در اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر از دیگر موضوعات پژوهشی است که دانشجویان تحصیلات تکمیلی می‌توانند برگزینند.

بهروزیان‌فرد اعلام کرد: دانشجویان تحصیلات تکمیلی برای دریافت این حمایت باید پروپوزال خود را در سال ۹۹ به تایید واحد تحصیلات تکمیلی محل تحصیل خود رسانده باشند و حمایت مالی از دیگر دستگاه‌ها و سازمان‌های دولتی و عمومی دریافت نکنند.

مدیر کل ورزش و جوانان استان بوشهر عنوان کرد: ارائه گزارش پیشرفت کار در تمامی مراحل تدوین پایان نامه، ارائه یک نسخه صحافی شده ( گالینگور ) از پایان نامه یا رساله خود همراه با لوح فشرده به ورزش و جوانان، ارائه یک مقاله علمی – پژوهشی به صورت فایل نرم افزاری Word , pdf از موضوع پایان نامه یا رساله خود با همکاری اداره کل ورزش و جوانان و اعطای مجوز نشر الکترونیک پایان نامه خود فقط به وزارت ورزش و جوانان از تعهدات دانشجویان در استفاده از حمایت این اداره کل است.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

مدیرکل تبلیغات بوشهر از برگزارکنندگان مجالس محرم و صفر تقدیر کرد