عکس ؛ اقدام عجیب رایان گیگز علیه همسرش


رایان گیگز سرمربی تیم ملی ولز در روز یکشنبه در منزلش توسط نیروهای پلیس بازداشت شد. نوشته عکس ؛ اقدام عجیب رایان گیگز علیه همسرش اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

عکس ؛ اقدام عجیب رایان گیگز علیه همسرش

بازداشت رایان گیگز به علت خشونت خانگی علیه همسرش
نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال.کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۹ | ۱۲:۴۱
عکس ؛ اقدام عجیب رایان گیگز علیه همسرش

رایان گیگز سرمربی تیم ملی ولز در روز یکشنبه در منزلش توسط نیروهای پلیس بازداشت شد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

یکی از پایگاه های پلیس در ساعت ۲۲ یکشنبه هشداری را از جانب همسایه ها دریافت کرد و به همین خاطر بازیکن اسبق تیم فوتبال منچستریونایتد به ایستگاه پلیس منتقل شد تا در مورد خشونت خانگی مورد بازجویی قرار بگیرد. سخنگوی پلیس منچستر در مصاحبه با سان گفته است که یک زن ۳۰ ساله (همسر رایان گیگز ) با صدمات نه چندان شدید در خانه مذکور مشاهده شده هر چند که نیازی به درمان پزشکی نداشته است. در حالی که یک مرد ۴۶ ساله ( رایان گیگز ) به اتهام خشونت خانگی بازداشت شده است.

رایان گیگز پس از چندین ساعت بازداشت با قرار وثیقه از ایستگاه پلیس پندلتون آزاد شد. صدای فریاد در این خانه توجه همسایه های بازیکن ولزی را جلب کرده بود و در نهایت تصمیم گرفتند که به مقامات پلیس خبر بدهند تا به خانه ستاره سابق فوتبال ولز مراجعه کنند.

در حال حاضر مقامات فوتبال ولز از این خبر نگران هستند و هیچ بعید نیست که گیگز از هدایت تیم ملی فوتبال این کشور کنار برود.

رابطه گیگز با کیت گرویل از سال ۲۰۱۸ رسمی شد هر چند که قبل از آن نیز به صورت غیررسمی با هم در ارتباط بودند. این دو در سال ۲۰۱۳ با هم آشنا شدند، در ان زمان کیت به عنوان مدیر روابط عمومی یک هتل کار می کرد و رایان هشت ماه قبلش از همسر سابقش جدا شده بود.

عکس ؛ اقدام عجیب رایان گیگز علیه همسرش

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال خارجی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ویدیو / اظهارات جواد خیابانی درباره واگذاری سهام پرسپولیس و استقلال