جیمی واردی و افشای چگونگی برد مقابل مورینیو


جیمی واردی و افشای چگونگی برد مقابل مورینیو

جیمی واردی از برندن راجرز سرمربی لستر به عنوان مغز متفکر پیروزی مقابل تاتنهام یاد کرد و گفت راجرز در این پیروزی مهمترین نقش را داشت. نوشته جیمی واردی و افشای چگونگی برد مقابل مورینیو اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

جیمی واردی و افشای چگونگی برد مقابل مورینیو

جیمی واردی: این راجرز بود که بازوی مورینیو را خواباند
نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال.کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱ دی ۱۳۹۹ | ۱۵:۰۱
جیمی واردی و افشای چگونگی برد مقابل مورینیو

جیمی واردی از برندن راجرز سرمربی لستر به عنوان مغز متفکر پیروزی مقابل تاتنهام یاد کرد و گفت راجرز در این پیروزی مهمترین نقش را داشت.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

لسترسیتی دیروز در خانه تیم فوتبال تاتنهام دست به کاری بزرگ زد و با پیروزی ۲-۰ بر تیم مورینیو باعث شد تاتنهام تا رتبه پنجم جدول سقوط کند. لستر که با دو گل جیمی واردی از روی نقطه پنالتی و توبی آلدرویرلد ستاره سابق تاتنهام به پیروزی رسید حالا در رتبه دوم جدول لیگ برتر قرار گرفته است. جیمی واردی ستاره گلزن لستر که گل اول تیمش را در این بازی زد در پایان مسابقه به تمجید از سرمربی اش برندن راجرز پرداخت و گفت او مغز متفکر این پیروزی بوده و بازیکنان لستر تنها نقشه بی عیب و نقص راجرز را در زمین پیاده کرده اند. نقشه ای که برای پیروزی بر مورینیو و شاگردانش کافی بوده است.

جیمی واردی در پایان بازی گفت:

” ما با یک برنامه و نقشه به خانه تاتنهام آمدیم و آن را به بهترین نحو ممکن اجرا کردیم. ما می خواستیم از همان اول تحت فشارشان بگذاریم و زمانی برای فکر کردن و بدست گرفتن کنترل بازی در اختیارشان نگذاریم. هدف این بود که آنها را به جلو بکشیم و زمانی که از خط نیمه عبور کردند پرس‌شان کنیم، بعد فضاهای خالی پیدا کنیم و موقعیت گلزنی بسازیم”.

برندن راجرز هم در پایان بازی از واردی تمجید کرد و گفت:

” واردی یکی از بهترین مهاجمین دنیا است. کمتر کسی پیدا می شود که بتواند نقش او را به این خوبی بازی کند. او می دود، پاس می دهد و آنقدر فروتن است که حاضر است برای تیمش هر کاری که لازم است انجام بدهد”.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال خارجی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


داروهای غیر آنتی‌بیوتیک باکتری‌ها را از بین می‌برند