تشکیل انجمن مد و لباس در زنجان


تشکیل انجمن مد و لباس در زنجان

معاون هنری و سینمایی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان گفت: انجمن مد و لباس در زنجان تشکیل می‌شود.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان، ایرج داوودبیگی افزود: به منظور گسترش فعالیت‌ها در بحث طراحی و نیز توجه به تولید آثار ایرانی – اسلامی، انجمن مد و لباس در زنجان تشکیل می‌شود.

وی تصریح کرد: تشکیل این انجمن فرصت خوبی برای طراحان و تولیدکنندگان ایجاد می‌کند که با در کنار هم قرار گرفتن، محصولی را به مردم عرضه کنند که هم مورد نیاز جامعه باشد و هم اقشار مختلف جامعه از آن استفاده کنند.

داوودبیگی ادامه داد: در همه رویدادها و جشنواره‌ها هدف‌مان این است که از توان و ظرفیت مؤسسات و بخش‌هایی که در حوزه مد و لباس فعال‌اند، استفاده کنیم و هر کسی این همت را در خود می‌بیند که می‌تواند با ما همکاری کند و بخشی از کارها را بر عهده بگیرد، دستش را به گرمی می‌فشاریم.

معاون هنری و سینمایی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان یادآور شد: برگزاری کارگاه‌های آموزشی و نشست‌های علمی به منظور ارتقای سطح علمی طراحان مد و لباس، برگزاری جشنواره‌های مد و لباس در سطح استان و در بخش‌های تخصصی، اقوام، حجاب و عفاف و ...، تلاش در راستای جمع‌آوری طرح‌ها و آثار تولید شده استان در گذشته که دارای ارزش معنوی و هنری است، از دیگر اهداف تشکیل این انجمن به شمار می‌رود.

وی با اشاره به فعالیت سایر انجمن‌ها در استان گفت: انجمن هنرهای تجسمی، سینمای جوان، خوشنویسی، موسیقی، نمایش از انجمن‌های فعال زنجان است.

داوودبیگی، از برگزاری جشنواره‌های مختلف با همکاری انجمن‌های هنری خبر داد و افزود: برگزاری جشنواره موسیقی مجازی از فعالیت‌های انجمن موسیقی و برگزاری جشنواره تئاتر به صورت مجازی از فعالیت‌های انجمن نمایش است.

وی، توانمند کردن انجمن‌های هنری را یکی از اولویت‌های این اداره کل عنوان و خاطرنشان کرد: خوشبختانه انجمن‌های استان از انجمن‌های فعال در سطح کشور است.

انتهای پیام


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

صفحه اول روزنامه های استان زنجان 29 فروردین 1400