توسعه عدالت آموزشی مهمترین دستاورد انقلاب اسلامی است


توسعه عدالت آموزشی مهمترین دستاورد انقلاب اسلامی است

کرمان - ایرنا - معاون اقتصادی استانداری کرمان با اشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی گفت: توسعه عدالت آموزشی در اقصی نقاط کشور مهمترین دستاورد انقلاب اسلامی ایران است.

به گزارش ایرنا، حسین محرابی روز یکشنبه در آیین نواختن زنگ انقلاب اسلامی در مدرسه عصمتیه روستای قنات ملک زادگاه سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی با بیان اینکه افتخار می کنیم در روستای ابرمرد مقاومت کشور حاج قاسم سلیمانی هستیم.
وی اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب اسلامی تا آنجایی که بنده اطلاع داریم در مورد هیچ یک از شهدا وازه مکتب را به کار نبرده است اما ایشان در بیانات مختلف بر ترویج مکتب حاج قاسم سلیمانی رحمه الله علیه در جامعه تاکید کرده اند.
وی با اشاره به برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی اظهار داشت: علیرغم تحریم های ناجوانمردانه پیشرفت های نظام اسلامی در حوزه های علمی ملموس است و تهاجم فرهنگی و دغدغه های اجتماعی ایران را به یک ابرقدرت در دنیا تبدیل کرده که روز به روز بر قدرت علمی و نظامی آن افزوده می شود.
محرابی با تبریک ولادت حضرت فاطمه زهرا بیان کرد: تقارن دهه مبارک فجر با سالروز ولادت حضرت فاطمه سلام الله علیها را به فال نیک می گیریم.
معاون اقتصادی استاندار کرمان گفت: کاهش توازن منطقه و افزایش توجه به مناطق کمتر توسعه را در استان با جدیت دنبال می کنیم.
وی گفت: امیدواریم در آستانه چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در راستای اقتدار نظام جمهوری اسلامی گام برداریم و دعا کنیم هرچه زودتر این انقلاب به انقلاب امان عصر عج الله تعالی فرجه الشریف متصل شود.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

آب‌سُرخ جازموریان شگفتانه‌ای در دل کویر