465تست سریع کرونا در شهرستان کمیجان انجام شد


465تست سریع کرونا در شهرستان کمیجان انجام شد

اراک - ایرنا - فرماندار شهرستان کمیجان گفت: 465 تست سریع کرونا در قالب طرح شهید سلیمانی امسال در این شهرستان انجام شده است.

«ابراهیم رستمی» روز پنجشنبه درگفت وگو با ایرنا افزود: ۲۹ قرارگاه محله‌ای از ابتدای آذرماه جاری در این شهرستان دایرشده و یک‌هزار و ۸۰۰ بسته معیشتی این مدت در کمیجان توزیع شده است.

وی بیان داشت: طرح غربالگری شهید سلیمانی در ۲ روستای کمیجان هدفگذاری شده بود که در روستای روشنایی ۱۰۰ درصد اجرایی شده ودر روستای سمقاور نیز در حال اجرا است.

فرماندار شهرستان کمیجان تاکید کرد: این شهرستان اکنون وضعیت زرد دارد و بر این اساس نیز فعالیت‌ها به پیش می‌رود و بیماری تحت کنترل است.

رستمی اظهار داشت: با توجه به شواهد در پیش بودن پیک چهارم کرونل، بازرسی‌ها در شهرستان و به ویژه روستاها تشدید شده وهیچ مجوزی برای برگزاری آیین‌ها صادرنشده است.

وی ادامه داد:با بهره‌گیری از ظرفیت نیروهای بسیج در راستای طرح شهید سلیمانی در سه حوزه حمایتی نظارتی و مراقبتی کار با جدیت پیگیری می‌شود.

فرماندار شهرستان کمیجان تصریح کرد:اماکن تفرجگاهی و گردشگری و فضای بازی کودکان و استخرهای ورزشی ازابتدای شیوع کرونا تعطیل شد و اکنون محدودیت ها در این خصوص پا برجاست.

رستمی یادآورشد: در ۲ هفته اخیر رعایت پروتکل های بهداشتی از سوی مردم کاهش یافته بود که اکنون نظارت و بازرسی ها بیشتر شده تا این بیماری در سطح شهرستان کنترل شود.

کمیجان واقع در ۱۰۱ کیلومتری اراک دارای ۳۹ هزار نفر جمعیت است.


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

تزیین جشن الفبا در مدرسه | 40 ایده تزیین جشن الفبا در مدرسه برای کلاس اولی ها برای دهه ...