کلاس‌اولی‌ها در زنجان برای ثبت‌نام فراخوانده شدند


کلاس‌اولی‌ها در زنجان برای ثبت‌نام فراخوانده شدند

معاون آموزش ابتدایی اداره‌کل آموزش‌وپرورش استان زنجان گفت: متولدان نیمه دوم 93 تا نیمه اول 94 و استثناء اول مهرماه 94 از اول خردادماه امسال برای کلاس اول ثبت‌نام کنند.

صیاد سلامی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به اهمیت توجیه اولیا و عوامل ثبت‌نام در مدارس و ادارات، اظهار کرد: ثبت‌نام دانش‌آموزان پایه اول ابتدایی متولدان نیمه دوم ۹۳ تا نیمه اول ۹۴ و نیز استثناء اول مهرماه ۹۴، از اول خردادماه امسال در مدارس استان آغاز خواهد شد.

وی افزود: با توجه به ثبت‌نام غیرحضوری دانش‌آموزان در سامانه pada.medu.ir، ضروری است آموزش و اطلاع‌رسانی از طریق ادارات فناوری اطلاعات و روابط‌عمومی و رسانه‌های استان مورد توجه قرار گیرد تا به دلیل غیرحضوری بودن مدارس و امتحانات دانش‌آموزان ابتدایی و تصور تعطیلی مدارس، تاخیری در این زمینه به وجود نیاید.

این مسئول ادامه داد: در حال حاضر امتحانات پایان ترم دانش‌آموزان ابتدایی به صورت غیرحضوری و بر اساس عملکرد طول سال و ارزشیابی دانش‌آموزان انجام می‌شود، به همین دلیل از والدین تقاضا داریم نهایت همکاری را با معلمان داشته باشند تا به بهترین شکل از این دوره زمانی عبور کرده و دانش‌آموزان به لحاظ درسی و روحی آسیب نبینند.

معاون آموزش ابتدایی اداره‌کل آموزش‌وپرورش استان زنجان خاطرنشان کرد: در سال گذشته ۲۰ هزار و ۱۴۳ دانش‌آموز کلاس‌اولی در مدارس استان ثبت‌نام شدند و پیش‌بینی می‌شود که این میزان در سال‌جاری کمی افزایش یابد.

انتهای پیام


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

فیلم| مردی که 26 سال پیش گم شده بود در زیرزمین همسایه پیدا شد!