افتتاح طرح‌های شیلات و کشاورزی در روستاها موجب توسعه قزوین می‌شود


افتتاح طرح‌های شیلات و کشاورزی در روستاها موجب توسعه قزوین می‌شود

قزوین – ایرنا – رییس مجمع نمایندگان استان قزوین گفت: تکمیل و بهره برداری از طرح‌های آبزی پروری، شیلات و کشاورزی در روستاها موجب توسعه و رونق اقتصادی استان می‌شود.

به گزارش ایرنا، لطف الله سیاهکلی روز جمعه در مراسم آغاز عملیات اجرایی ساخت مخزن ذخیره آب کشاورزی روستای دیکین در الموت شرقی، افزود: در روستای دیکین با وجود زمین های مرغوب کشاورزی در حال حاضر با کمبود آب مواجهیم که در صورت ایجاد استخرهای ذخیره آب می توانیم به اقتصاد روستایی و تامین معیشت ساکنان محلی هم کمک کنیم.

وی افزود: با تشکیل جلسات کارشناسی با مدیران جهاد کشاورزی و صدور مجوز استخر می توانیم به توسعه طرح های شیلات و پرورش ماهی و کشاورزی منطقه اقدام کرده و زمینه عمران و آبادانی این مناطق را مهیا کنیم.

سیاهکلی با تاکید بر توسعه روستایی، اظهار داشت: ارتقای کیفیت زندگی و وضعیت اقتصادی مردم که در نواحی به نسبت با تراکم جمعیت کم زندگی می‌کنند با بهره‌گیری از منابع طبیعی سرزمینی نظیر کشاورزی، شیلات و آبزی پروری میسر است.

وی افزود: هدف از مدیریت توسعه و عمران روستایی، تنظیم و اجرای برنامه‌هایی است که شرایط زندگی ساکنان مناطق روستایی را بهبود ببخشد که این مهم با شناسایی و سازماندهی منابع و استفاده حداکثری از قابلیت‌های موجود در روستا ممکن می شود.

سیاهکلی در ادامه، خواستار حل مشکلات منابع طبیعی و زیست محیطی برای اجرای طرح های اشتغالزایی و اقتصادی در منطقه الموت، کوهین و طارم شد.


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

ویژگی های افراد دو جنسه یا همان ترانس ها چگونه است ؟